Právě čtu: Blízko obzoru (Jessica Koch)

Právě čtu knihu, o kterou bych se ráda podělila.

Jedná se o knihu Blízko obzoru od německé autorky Jessici Koch. Která tuto knihu nenapsala jen jako smyšlený příběh, ale jako svou zpověď a převyprávění vlastního života. O to je celý příběh silnější, když si člověk uvědomí, že to co čte, je podle reálného základu.











 


Zatím jsem v první polovině knihy, ale už teď jsem si jistá, že se bude jednat o dojemnou, silnou a dramatickou knihu. (komentáře a recenze ostatních mě v tom jedině utvrzují...)

I přesto, že bych to neměla říkat v něčem mi hlavní postava Danny připomíná Christiana Greye z Padesáti odstínů... jeho traumata z minulosti, bohatství, nesnášenlivost dotyků... :) Jsem si ale jistá, že tato postava bude propracovanější a příběh rozhodně dojemnější. 

Za knihu děkuju nakladatelství Omega, kteří byli tak hodní a poslali mi ji. ♡
A právě na jejich stránkách je možné najít podrobnější info o knize.



Znáte knihu, nebo jste ji už četli? A co právě čtete vy?

10 komentářů:

  1. O knize jsem také přemýšlela, těším se na recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jak dočtu, pustím se do ní. :) (a tahle kniha se čte hodně dobře) :))

      Vymazat
  2. Odstíny jsem viděla jen jako film, knize se zatím vyhýbám, ale máš pravdu, něco z té jeho minulosti tam podobného přeci jen je. I když při čtení knihy mě to popravdě ani nenapadlo, až teď jak jsi to napsala.

    Mě konec skoro trošičku rozbrečel, ale to jen potvrzuje to, jak píšeš, že je to velmi dojemná a silná kniha. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tahle podobnost napadla okamžitě. :)) Z konce mám právě docela strach. :)

      Vymazat
  3. Na knihu čtu (jako ty) všude samou chválu, ale odradilo mě, že se jedná o trilogii. Přesto budu zvědavá na tvůj názor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že se jedná o trilogii, ale tenhle díl je v podstatě uzavřený. :) Další dva by měly z jiného pohledu, nebo o událostech před... :)

      Vymazat
    2. Četla jsem celou trilogii a i když jsou v následujících dvou knihách odkazy a vysvětlení různých konkrétních situací z Blízko obzoru (třeba rozhovor o čaji na střeše pak začne dávat smysl), tak časově předcházejí knize Blízko obzoru a nejsou potřebné pro příběh samotný, Blízko obzoru je samostatná uzavřená kniha. Daleko spíš prokreslují postavu Dannyho, spousta jeho motivací a nečekaných rozhodnutí vypadá úplně jinak ve světle toho, k jakému prožitku se to váže. Jediné, co Blízko obzoru rozšiřuje, je krátká povídka After Danny. Ale ani tam není vlastně nic, co by nebylo dějově v Epilogu Blízko obzoru, to, co je tam navíc, je popis Jessičina prožívání a pocitů v dubnu 2003.

      Vymazat
    3. Tak to už se teď těším, zvlášť na vysvětlení některých situací... :))

      Vymazat
  4. Knížku neznám, ale vypadá dost dobře! :)
    Teď čtu Temný les :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky je. :)) Temný les má pěknou obálku, ale hard sci-fi, není pro mě. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.