Knižní přírůstky #15

Po delší pauze, kdy jsem na čtení a ani nakupování knih neměla moc času, jsou tu novinky, které se mi doma nashromáždily.

Jako první mi ještě na konci května přišla vysoutěžená kniha s názvem Šťastně až do smrti od autorky Anny Ekberg. Takže tímto bych za knihu ráda poděkovala  Anitě z blogu gingerani, která soutěž pořádala. 
Napínavý thriller o úkladné, dokonale naplánované vraždě. Dramatický příběh o majetnictví ve vztahu, o vášni, sexu a tajemstvích druhých. Pravdivá sonda do manželství, kde je i přes vnější dojem vše nakřivo.
Christian a Leonora. Manželé kolem padesátky, přes dvacet let spolu. Měli by být šťastní. Mají všechno: peníze, krásný dům i společenské postavení. Zákeřná nemoc jejich osmnáctiletého syna, která je stála spoustu sil, je konečně na ústupu a před nimi se otevírá světlá budoucnost. Nebo snad ne? Jednou v noci Christian dostává SMS, a když odmítne Leonoře zprávu ukázat, vzbudí v ní podezření.
Na Christianově pracovním večírku se její podezření potvrdí. Leonora přistihne manžela při sexu s kolegyní, mladou architektkou Zenií. Později Christiana konfrontuje, ten vše zapírá, je však rozhodnutý ji opustit. Leonora se s tím nechce smířit, vydírá Christiana kvůli finančnímu podvodu. Christian s ní musí zůstat.
V bezvýchodné situaci se Christian rozhodne, že se jí musí zbavit. Počká si na Leonoru ve firemní dodávce na silnici v lese, kam Leonora chodí běhat, a srazí ji. Vrátí se domů, nalije si drink a vtom se objeví Leonora. Co to vlastně udělal?




Zbylé čtyři knihy se ke mě dostaly naprostou náhodou. Jedna známá se rozhodla vyklízet knihovnu a tyhle knihy mi nabídla, ať si je vezmu. A protože se jedná o knihy, která si chci přečíst, neváhala jsem ani chvíli. Jsou to romantické knihy od autorky J. Lynn od které jsem zatím četla jednu knihu a její styl psaní se mi líbí. Na letní odpoledne je to podle mě ideální odpočinková četba, kterou jsem hledala.

Díly nejdou popořadě ale protože na sebe jen hodně volně navazují nevadí. (já třeba aniž bych to tušila jako první přečetla díl poslední...)

Jedná se o knihy Počkám na tebe, Důvěřuj mi, Vzdej se mi a Jako led.
Na něco se vyplatí si počkat…
Devatenáctiletá Avery Morganstenová nastupuje na malou univerzitu v Západní Virginii, tisíce kilometrů od domova. Domnívá se, že vzdálenost jí pomůže uniknout před tím, co se jí stalo na halloweenském večírku před pěti lety, kdy se její život navždy změnil. Nyní jen musí chodit včas na vyučování, nosit na levém zápěstí náramek, nepřitahovat k sobě zbytečnou pozornost a možná si najít pár přátel, protože to by byla příjemná změna. Rozhodně ale nepotřebovala a neměla v úmyslu přitáhnout pozornost jediného kluka, jenž by mohl otřást nejistou budoucností, kterou si pro sebe naplánovala.
Něco se vyplatí prožít…
Cameron Hamilton je metr devadesát vysoký sexy bůh s oslnivě modrýma očima, jemuž ženy padají k nohám. Má pozoruhodnou schopnost vyvolávat v Avery touhy, o nichž se domnívala, že jsou jí už navždy zapovězeny. Uvědomuje si, že se od něj musí držet dál, ale okouzlující a vtipný Cam s tím zatraceným dolíčkem na tváři se objevuje všude, kam se pohne. Zaplést se s ním je nebezpečné, ale když jiskřivé napětí, které je zachvátí pokaždé, jakmile se ocitnou spolu, už nelze dál přehlížet, probudí Cam v Avery něco, o čem neměla tušení, že v ní dřímá.




Cameron Hamilton je zvyklý dostat vše, po čem touží, obzvlášť od žen. Když do jeho života doslova vrazí Avery Morganstenová, konečně se setkává s osobou, která je schopna odolat jeho nádherným modrým očím. Ale Cam se nehodlá vzdát. Nedokáže dostat tu odvážnou a záhadnou dívku z hlavy.Avery má tajemství, jež jí brání přiznat, co ke Camovi cítí. Když vytrvá a nabídne jí delikátní domácí sušenky, prolomí tím dívčiny bariéry a získá si její důvěru? Nebo ho Avery nevpustí do svého života a on ztratí první skutečnou šanci na lásku, která trvá věčně?




Neobyčejná servírka se zvláštním vkusem na trička Roxy a policejní důstojník Reece Anders spolu před jedenácti měsíci strávili noc. Ona je do něj zamilovaná už od patnácti a on si přeje, aby k té společné noci nikdy nedošlo. Roxy se ho jednou provždy vzdala, ale minulost a budoucnost se střetnou a ona je nucena spolehnout se na muže, který jí už dvakrát zlomil srdce.
Charlie, její nejlepší kamarád z dětství, tráví jako oběť násilného zločinu už několik let v léčebně a člověk, který ho tam dostal, byl propuštěn z vězení a chce svůj skutek odčinit. Roxy si není jistá, jestli je schopná odpuštění, a když začne dostávat děsivé vzkazy a stane se terčem narůstajícího násilí, myslí si, že ví, kdo za to může. Ten, kdo už jeden život zničil.
Reece však o tom tak přesvědčený není. Výhrůžky se mu zdají příliš osobní. Přestože mu Roxy nevěří, není ochoten dovolit, aby jí někdo ublížil. Ani on sám. Už to s Roxy víc než jednou pokazil a netouží po tom, aby se historie opakovala.




Jednadvacetiletá Sydney je zamilovaná do Kylera snad odjakživa. Jsou nejlepšími kamarády od té doby, co ji shodil na hřišti a ona ho donutila sníst bábovičku. Někdy během těch let se do něj opravdu hodně zamilovala. A jaký je v tom problém? Kyler je děvkař. Nikdy nezůstal s jednou holkou déle než pár nocí. Zatímco spolu studují posledním rokem na univerzitě, Sydney nechce ohrozit jejich přátelství tím, že by Kylerovi přiznala, že ho miluje.
Kyler vždy vnímal Sydney jako nedosažitelnou. Znamená pro něj vše a je dokonalá. Své city k ní však stále ukrývá nebo směřuje na jakékoli další ženy. Ostatně Kyler bude vždy jen chudý kluk ze špatné čtvrti a Sydney ta jediná holka, kterou nikdy nemůže mít.
Když ale spolu kvůli masivní sněhové bouři uvíznou v luxusním lyžařském letovisku, nic nedokáže zastavit jejich vášnivé city, aby se vydraly na povrch. Přežije jejich přátelství vzájemnou přitažlivost? A přežijí vůbec oni? Protože zatímco padá sníh, někdo je sleduje, a tak jim lyžařský výlet může změnit život víc než jen jedním způsobem.




A na závěr jedna knížka, která není určena přímo pro mě. Jedná se o knihu pro moji mladší sestru, ale jak už to poslední dobou bývá, uvažuju, že si ji také přečtu. Je to první díl o ze série knih o Ever After High s názvem Pohádková kniha legend od autorky Shannon Haleové
Knížku jsme kupovaly se sestrou spolu a prostě jsme ji tam nemohly nechat, zvlášť když dvě hlavní postavy z knihy máme doma jako panenky... :)
Na Den odkazu se všichni studenti Ever After High podepisují do Pohádkové knihy legend a zavazují se tak k tomu, že naplní své osudy a stanou se další generací Sněhurek, princů Charmingů a Zlých královen. Všichni věří, že odmítnutí podpisu znamená, že nejen student, ale i celá jeho pohádka navždy zmizí. Puf!
Avšak Raven Queen začí
ná pochybovat. Jako dcera Zlé královny musí naplnit svůj osud tím, že otráví další Sněhurku. Raven začíná tušit, že po takové budoucnosti přece jen netouží, a jistě ví jen jednu věc – být zlá prostě není její styl.
Dcera Sněhurky, Apple White, se ale nemůže Dne odkazu dočkat! Konečně totiž získá své pohádkové Šťastně až na věky. Její osud je ovšem propojen s Raveniným, a jestli Raven nepodepíše Pohádkovou knihu legend, může to znamenat Nešťastně až na věky pro obě.




Znáte knihy, nebo jste nějakou četli? Pokud ano, jak se vám líbili?

12 komentářů:

  1. Pěkné přírůstky :-) Šťastně až do smrti mi taky přišla jako výhra od Anity, tak mi to udělalo radost. Takže gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Mě taky udělala velkou radost :) tak si uži čtení a uvidíme, jak se nám bude kniha líbit. :)

      Vymazat
  2. Super přírůstky :-) Šťastně až do smrti jsem četla a opravdu se mi líbila, tak doufám, že budeš taky spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jestli se mi bude taky líbit. :))

      Vymazat
  3. J. Lynn mám na wishlistu, hodně mě tahle autorka láká :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě také. Na první pohled je vidět, že se jedná o odpočinkovou a nejspíš i předvídatelnou romantiku, ale teď je takové knihy správná doba. :)

      Vymazat
  4. Žádnou z knih vůbec neznám, ale přeju ti co nejlepší počtení! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To se to opravdu moc pěkně nakupilo :) Po knihách od J.Lynn pokukuji, viděla jsem je ve slevě v knihkupectví :D Tomu nelze odolat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo. :) Dvě už mám přečtené a jako nenáročné čtivo naprosto ideální. :)

      Vymazat
  6. neznam ani jednu, az na prvni, tu jsem u par blogeru zahledla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsou to spíš knihy pro určitou skupiny čtenářů. :) Nejedná se o nic náročného, ale já si jejich čtení užívám. :))

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.