Měsíční shrnutí #21 /září 2018



Září uteklo jako voda. Školní i pracovní koloběh je v plném proudu a ani to počasí už není nic moc. Ještě štěstí, že se dá i takový propršený studený den, strávit s nějakou dobrou knihou.




Počet přečtených knih: 6

Počet přečtených stran: 2 636

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, Grada, Egmont, Fortuna Libri, Omega






Autor měsíce: Diana Gabaldon
Proč: Bezpodmínečně je Diana Gabaldon jednou z mých nejoblíbenějších autorek vůbec. A proto je jasné, že je tenhle měsíc jasný vítěz.

 
Kniha měsíce: Bubny podzimu (Diana Gabaldon)
Proč: I ve čtvrtém pokračování se ukázalo, že autorka prostě psát umí. Knize nechyběla akce, napětí, láska a romantika, ale ani historické vysvětlivky. Jednoznačně nejlepší kniha.



 

Největší překvapení: Návrat z temnoty (Liz Coleyová)
Proč: Popravdě jsem od knihy nic moc neočekávala, a o to víc jsem byla překvapená. Tahle kniha je totiž naprosto výborným psychologický thrillerem, který řeší rozdělení osobnosti.





Největší zklamání: Elita (Kiera Cassová)
Proč: Už je to dávno, co jsem četla první díl, který se mi líbil moc. Proto jsem byla unešená, jak bude příběh pokračovat, postupně ze mě moje nadšení opadalo. Za mě naprosto průměrná kniha s nepříjemnou hlavní hrdinku. Doufám, že další díl bude lepší, protože tohle vážně ne.





Ženská postava měsíce: Claire - Bubny podzimu (Diana Gabaldon)
Proč: Od první knihy jsem si Claire zamilovala, její odhodlání, sílu, chladnou hlavu za každé okolnosti. Můj velký obdiv má za to, že si dokáže v každé situaci poradit.

 

 


Mužská postava měsíce: Jamie - Bubny podzimu (Diana Gabaldon)
Proč: Stejně jako Claire i Jamie je prostě nejlepší. Prototyp hrdiny každého románu.



 


Pár měsíce: Claire a Jamie - Bubny podzimu (Diana Gabaldon)
Proč: Cizinkovský blok uzavřu párem, který jistě není potřeba vysvětlovat, nebo obhajovat. Prostě Jamie a Claire. ♥




 

Nejlepší obálka: Elita (Kiera Cassová)
Proč: Musí se nechat, že celá série má obálky naprosto božské.





 

Nejhorší obálka: Návrat z temnoty (Liz Coleyová)
Proč: Obálka rozhodně není špatná, ale moc nenaláká, což je vážně škoda. Uměla bych si představit lepší verzi, která upoutá a o knize řekne víc.



12 komentářů:

  1. Super počet přečtených knih:)) některým se druhý díl Selekce líbit proto, že tam bylo mnohem více akce, než v prvním díle. Proto se mi asi druhý díl líbil mnohem více než první. Doufám, že tě Elita neodradí od toho pustit se do dalších dílů:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neodradí. Do dalších dílů se určitě pustím. :)

      Vymazat
  2. Opět slušná hromádka přečtených. Bubny podzimu mi připomínají, že ještě měsíc a vyjde další díl a bude nová řada seriálu. Už aby to bylo :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Přesně tak, už aby to bylo. To čekání je děs. :)

      Vymazat
  3. Pěkný počet přečtných knih, já mám o polovinu méně za září. Z těchto knih jsem nečetla žádnou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Musel jsem využít posledních volnějších chvil, protože říjen bude, co se čtení týče, vážně podprůměrný... :(

      Vymazat
  4. Gratuluji k pěknému číslu :-). Chystám se na Návrat z temnoty, knížku mám doma už strašně dlouho...

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsi toho dost :) Elita mě taky zklamala - přesněji Amerika, která se chovala divně. Ale Bubny podzimu, jsou úžasné :) Dianu Gabaldon mám prostě ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. O "Návratu z temnoty" už pěkně dlouho přemýšlím. Říkáš, že byla dobrá? hm, že by? :D

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.