Knihovnování #1


Včera jsem se po delší době rozhodla navštívit knihovnu. Samozřejmě jsem si předsevzala vypůjčení jedné max. dvou knih. Nemůžu přece pořád jenom číst, no ne?
V knihovně jsem se procházela, prohlížela poličky s knihami a hledala něco zajímavého. Objevila jsem jednu, druhou, třetí knihu....a všechny se mi zalíbily a nutně jsem je potřebovala přečíst. A tak místo jedné knihy jsem si jich vypůjčila hned šest.
A to jsem jich musela ještě několik nechat v knihovně.



Nakonec jsem tedy vybrala:
- Zabila jsem naše kočky drahá (Dorota Masłowska)
- Dívka s devíti parukami (Sophie Van der Stapová)
- Dvůr trnů a růží (Sarah J. Maasová)
- Kam jsi odešla (Gayle Formanová)
- Zůstaň se mnou (Gayle Formanová)
- Tajemství hradní věže (Kathleen Kirkwood)



Jsem ostuda, že jsem některé známé a čtené tituly ještě neměla možnost přečíst, ale hodlám to co nejdřív napravit.

2 komentáře:

  1. Zrovna dnes jsem rozečetla Dvůr trnů a růží :). Jsem zvědavá, co na něj řekneme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už se taky moc těším a věřím, že se nám oběma bude líbit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.