Knižní výzva rok 2017 - 30 knih

Letos jsem se si dala za cíl přečíst minimálně 50 knih. Třetí desítku už mám úspěšně za sebou, tak se pojďme podívat o jaké knihy se jedná:


21. Vampýrská akademie (Vampýrská akademie #1), Richelle Mead (280 stran), recenze
22. Slezské písně, Petr Bezruč (190 stran)
23. Mrazivý polibek (Vampýrská akademie #2), Richelle Mead (264 stran), recenze
24. Baby Jane, Sofi Oksanen (176 stran), recenze
25. Šťastní lidé mají snadný život (Šťastní lidé #2), Agnes Martin-Lugand (304 stran),
      recenze
26. Neslyšno, Richelle Mead (248 stran), recenze
27. Kruh, Dave Eggers (416 stran), recenze
28. Stínem políbená (Vampýrská akedemie #3), Richelle Mead (328 stran), recenze
29. Ztracené město (Scott & Rogers #1), Alec Palmer (360 stran), recenze (projekt
      Podporujeme české autory)
30. Nikola Šuhaj loupežník, Ivan Olbrach (176 stran), recenze

6 komentářů:

  1. Gratuluju k zdolání další desítky :)
    Třicet knih je můj cíl za celý rok a ty ho máš už v květnu - paráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Však ty se k němu taky brzo dopracuješ... :))

      Vymazat
  2. Gratuluju, to určitě dosáhneš dál než na padesátku ;)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Máš dobré skóre! Já jsem se čtením nějak pozadu a doufám, že alespoň tu 50 dám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.