Knižní "meziřádková" výzva #5


Knižní "meziřádková" výzva, kterou pořádá Svět mezi řádky, a ke které jsem se letos přidala je v plném proudu. Čtyři úkoly už mám úspěšně za sebou a v tuto chvíli se můžu pustit do dalšího z nich.

Zadání úkolu:
Vyfoťte nejkrásnější knižní obálku!

Knihy, které jsem přečetla:
16. Krysař (Viktor Dyk)
17. Nadějné vyhlídky (Lucie Kantorová)
18. Dívka s devíti parukami (Sophie Van der Stapová)
19. Byl jednou jeden život (Jana Klimešová)
20. Cizinka (Diana Gabaldon)

Nad nejkrásnější obálkou jsem se nemusela dlouho rozmýšlet. Uchvátila mě obálka Cizinky, ani vlastně nevím proč. 
Podle mě naprosto vystihuje atmosféru i děj knihy. I přestože na jednu stranu na obálce nic zajímavého není, při bližším pohledu vystoupí tvrz Leoch obklopená skotským jezerem a hlavně prsten v popředí (podle mě jde o rodinný prsten Jamieho).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.