Knižní "meziřádková" výzva #1


Jak jistě víte, rozhodla jsem se zúčastnit se letošní knižní "meziřádkové" výzvy, kterou pořádá Svět mezi řádky. Jelikož jsem už stihla přečíst 3 knihy, které jsou podmínkou pro plnění první úkolu, můžu se do něho směle pustit

Zadání prvního úkoly je následující:
Opište nejzajímavější citát z těchto třech přečtených knih a uveďte název i autora.

Knihy, která jsem přečetla:
1. Drakie: Bez dechu (Sophia Jordanová)
2. Jindřich VIII.: Král a dvůr (Alison Weirová)
3. Všechny malé zázraky (Jennifer Nivenová)

Ve všech knihách byli určité části, které mě nějakým způsob zaujali. Nejvíce mě ale dostala kniha Všechny malé zázraky. Dlouho jsem se nemohla rohodnout, který z mnoha citátů z této knihy použít. Nakonec jsem vybrala jeden, který se nejvíce hodí k mé současné situaci.
Vaše naděje spočívá v tom, že přijmete svůj život, jaký je teď navždy změněný. Pokud to uděláte, dovedete se s tím postupem času smířit. 
(str. 319)
Všechny malé zázraky - Jennifer Nivenová

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.