SOUTĚŽ jako omluva?!?

Po opravdu hodně dlouhé pauze se opět vracím! A to s nadšením a elánem ještě větším než dřív. Nevím jestli jste někdo vůbec zaznamenali moji měsíční nepřítomnost, ale pokud ano ráda se podělím o její důvod. Poslední týden v květnu (respektive tenhle týden) mě čekala maturitní zkouška, nebo zkouška dospělosti, jak se jí také říká. A jak si jistě umíte představit, pro stav ve kterém jsem se nacházela je nervozita slabé slovo. :) V podstatě jsem se kromě učení na vše ostatní „vykašlala“. Od rána do večera jsem ležela v otázkách, a proto se mimo jiné stalo i to, že jsem snad ani neotevřela žádnou knihu! Za celý měsíc! Což je pro mě něco naprosto neskutečného a mrzí mě to moc.
Ale jak už jsem řekla, teď jsem zpátky v plné síle s maturitou hotovou. ♥


Dost už ale nudného povídání. Jako „odměnu“ za dlouhou neaktivitu z mojí strany jsem se rozhodla uspořádat menší SOUTĚŽ. (do které se doufám zapojí spousta lidí)

O co se bude soutěžit?
Jedná se o balíček tří knih od české autorky Haniny Veselé. Knihy jsou na dá se říct české sci-fi, odehrávají se ve světě Asterion, což je pro milovníky fantasy/sci-fi známá krajina. (pokud jste stejně jako já žánrem nepolíbení, nezoufejte, kniha se výborně čte a snadno ji pochopíte i tak)

Slze pro dračího pána (mini novelka)
(ideální je číst v tomto pořadí)


Podmínky pro zapojení do soutěže: 
1. Doručovací adresa na území ČR (slovákům se moc omlouvám)
2. Zapojit se do soutěže od 23.5. nejpozději do  13.6.
3. Stát se pravidelným čtenářem mého blogu

MALÁ NÁPOVĚDA




















Pro zapojení se do soutěže mi prosím do komentáře napište své:
1. jméno/přezdívku (pod kterým mě sledujete) a e-mailovou adresu
2. a poraďte mi nějakou odpočinkovou, příjemnou letní knihu na odreagování + proč se vám líbí a doporučujete mi právě tahle.


Výherce vylosuji přes random.org, takže se nemusíte bát žádné protekce. Na e-mail vítěze pošlu info o výhře, pokud do 48 hodin neodpoví, vylosuji někoho dalšího.

Doufám, že se do soutěže o tyhle krásné knihy zapojí co nejvíce z vás. A už teď se těším, co za zajímavé knihy mi doporučíte. ♡

10 komentářů:

  1. Ahoj, díky za soutěž. Z měsíčního výpadku si nic nedělej :) občas má každý důležitější věci na práci.
    Sleduji tě jako Kateřina Miklíková, mail je nikolaoss.trojtecka@seznam.cz.
    Na doporučení mám docela hodně knih :) ale v poslední době mě zaujaly hlavně Stín, což je tenká knížečka od české autorky. Dřív jsem o ní neslyšela, ale čte se hodně dobře a hlavní hrdina je úžasně sarkastický démon. Nic náročného a čtení tak na dva pohodové dny. Už kvůli stylu psaní autorky to stojí za to. Jako další doporučím Zrcátko. Mám ho zrovna rozečtené. Taky žádná složitost, ale to téma je příjemně, skoro mrazivě reálné. Pokud bys raději nějakou romantiku víc než sci-fi nebo fantasy, tak určitě doporučuji sérii Pán hor. Četla jsem ji asi stokrát a postavy a jejich životní osudy mě pořád baví. Dál se mi hodně líbila Cinder & Ella. Taková novodobá popelka ale pěkně něžně napsaná, neodtrhneš se až do konce :) Pokud se ti líbí Cizinka, zkus určitě Písařku ze Sieny. Je to podobný styl, je se to odehrává v Itálii. Pak mě zaujal Princ bláznů kvůli svému hlavnímu hrdinovi. Je to úžasnej zbabělec, sobec a cynik, perfektní hrdina.Dál třeba První život. Trochu netradičně zpracované téma života po životě, docela akční, ale nijak složitě napsané.
    No a takhle bych mohla doporučovat dlouho :D mrkni ke mě na bloG a určitě najdeš něco, co by ti sedlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostá knihomolka
    annanajmanova2@gmail.com
    Mám taky po maturitě (moc ti gratuluji!♥) a mám v plánku re-reading Fangirl, která je prostě úžasná a na léto jak dělaná. Každá knihomolka se v ní najde ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. eliskavas@seznam.cz, Eliska Vasutova.
    Jako oddychovku bych doporučila Rok blba. Na dovolenou jako stvořená

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduju už dlouhoo <3 jako Betty Pávková. Mail je alzbetapavkova@seznam.cz
    Nevím jestli jsi nečetla, je to hodně známé, ale já se konečně dostala k Měsíčním kronikám. A doporučuje protože je mám teď pořád v hlavě. Rozhodně je to super oddychovka (po maturitě :-P), protože se skvěle čte. Příběh je klasický YA - asi sci-fi a je to fakt super čtení. :-)

    A co se maturity týče - GRATULUJŮŮŮ! Mám ji za sebou... dva roky a bylo to nic moc, ale po prvních zkouškových konstatuji, to nejhorší tě teprve čeká :-D Což jsi asi slyšet nechtěla :-D Ale teď si užívej volna! :-) A čti jak drak... :-) Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Sleduju tě jako Tánička
    2. Mail je tanachocova@atlas.cz
    3. Nějakou oddechovou..? Nevím jestli jsi četla něco od Janny Han, ale na oddechnutí se mi strašně líbil první díl jedné její trilogie "Všem klukům, které jsem milovala". Knížku jsem přečetla za jeden den a byla úžasná nedávno jsem si půjčovala 2. díl.

    Jinak děkuji za soutěž. Taky gratuluju k maturitě, mě teprve čeká...(:

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej zpátky :) Knížky už mám, tak se soutěže nezúčastním, ale jsem ráda za tvůj návrat. A z té pauzy si nic nedělej, já teď blog před státnicemi taky hodně flákám. :) Občas jsou prostě taková období :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vítej zpět mezi námi :-) soutěže se také nezúčastním, ale velmi gratuluji k maturitě... Já teď také nějak nestíhám, a to už nějaký ten rok po maturitě mám :-) Budu se těšit na tvé recenze...

    OdpovědětVymazat
  8. Eliz, sleduji tě jako Magdaléna Fiedlerová, mail na mě majda.fiedlerova@gmail.com
    Oddechovku říkáš? Já poslední dobou čtu docela náročné knihy :D Ale třeba Jízda a Neuvěříte, co se stalo potom jsou opravdu nenáročné oddechovky. Akorát nevím jak ty a fantasy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Vítej zpět! A ke zkoušce "dospělosti" gratuluji! Ty státní maturity musí být docela peklo. Jsem si skoro jistá, že já bych neuspěla. Maturovala jsem kdysi z matiky místo angličtiny, a je mi jasný, že státní matiku bych nedala ani omylem!

    Soutěž je fajn... Knížky vůbec neznám, a ne že bych jich neměla doma málo...
    Tak nevím, zda se zkusit zapojit.
    Asi si to ještě do toho třináctého rozmyslím :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Lucy Lillianne, luculi@seznam.cz
    v posledni dobe se mi libila kniha Poslední dny Rabbit Hayesové, je sice o rakovine, ale je napsana prijemne i humorne, takze se to skvele cetlo, nebo taky Renegáti, pokud mas rada superhrdiny, urcite nebude litovat, a jako treti treba Léto plné neskutečných věcí, uplne super odpocinkova kniha :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.