Knižní přírůstky #24

Za rok 2019 mi doma nepřibylo takové množství nových knih jako obvykle. I tak je to ale v součtu pěkná hromádka. Ještě naposledy se vrátím do minulého roku, a to se třemi poseldními novými kousky.

Jako první je to čtvrtý díl ze série Šest tudorovských královen. Kniha je od mojí milované Alison Weirové a nese název Anna Klevská - Královna s tajemstvím. Jedná se o román věnovaný čtvrté manželce Jindřicha VIII., o které se toho příliš neví. A moc se o ní nemluví, protože jako jediné Jindřich nijak výrazně neublížil.

Ovdovělý Jindřich VIII. se hodlá znovu oženit. Z politických důvodů padla volba na německou princeznu Annu Klevskou, jejíž portrét králi učaroval. Anna ví, že není žádná
kráska, a modlí se, aby se mu zalíbila.
Uprostřed zimy připlouvá do Anglie a nedočkavý král jí spěchá v ústrety. Jejich první setkání je však katastrofa. Ji
ndřich je hluboce zklamaný. Snaží se „vyvléct z chomoutu“, ale smlouvy jsou smlouvy. Celý dvůr si o ní myslí, že je naivní a hloupá, ale ona ví, co se odehrává za jejími zády. A má tajemství…




Druhou knihou je novinka, kterou jsem získala díky nové spolupráci s nakladatelství Cosmopolis. Touto cestou za ni ještě jednou děkuji. 
Jedná se o romantickou-erotickou knihu Ochránce od autorky Jodi Ellen Malpasové. Podle anotace zatím můžu říct, že vypadá hodně dobře.

Lidé si myslí, že mají Camille Loganovou přečtenou: tatínkova holčička; krásná, rozmazlená mladá žena, které tatínek financuje její životní styl. Ale Camille je zvyklá mít život ve vlastních rukou. Jednou udělala chybu, která se jí krutě vymstila. Nyní se snaží být nezávislá, ovšem kvůli obchodním aktivitám svého otce je v ohrožení.

Jake Sharp také v minulosti udělal chybu a následky byly zničující – a to jak osobně, tak profesionálně. Přísahal, že už nikdy nedopustí, aby se to opakovalo. Proto přijme práci bodyguarda Camille Loganové. S její pověstí v tom nevidí žádný problém.

Ona je ale ve skutečnosti jiná. Je soucitná, vřelá a zábavná, a povinnost ji chránit se brzy začne prolínat s potěšením. Ale Jake ví, že ji nemůže mít…




A poslední knihou nejen tohoto článku, ale vlastně i celého roku 2019 je kniha, kterou jsem vyhrála v soutěži a také za ní moc děkuji. Je to kniha Moniky Wurmové s názvem Pákistánská pomsta
(jedná se o volně navazující druhý díl na Pákistánskou princeznu, kteoru bych si asi radši přečetla jako první, takže kdoví, kdy se k tomuto druhému dílu dostanu) I tak z něj mám ale velkou radost.

Spalující vášeň i nenávist v záhadném Pákistánu Co se stane, když ztratíte paměť a v hlavě vám zůstane pouze absolutní tma? Když se trezor vašich vzpomínek uzavře v nemocničním pokoji, v němž jste se právě probrali z bezvědomí? Budete věřit cizinci, který tvrdí, že je vaším snoubencem? Hlavní hrdinka Alexandra netuší, že je všechno jinak, než jak to na první pohled vypadá. Nechá se zlákat na cestu do Londýna, kde ji pod rouškou tmy sleduje neznámý fantom. Tím ovšem překvapení nekončí. Zjišťuje, že je těhotná a pod zdánlivě ochrannými křídly Shaha, pohublého podivína, odlétá do Pákistánu. Ten jí slibuje návrat do ztracené minulosti, ale vše je úplně jinak. To, že se krásná Alexandra dostala do nebezpečí, zjišťuje příliš pozdě. Přijměte pozvání a ponořte se do vášnivého příběhu z prostředí záhadného Pákistánu. Plameny protikladných emocí, lásky a nenávisti vás pohltí.




Znáte knihy? Pokud ano četli jste je už, nebo se na ně chystáte?

6 komentářů:

  1. Pákistánská pomsta mě nenadchla ani trochu, ale je fakt, že jsem asi náročný čtenář v této oblasti :D

    Ochránce jsem hodně dlouho zvažovala a ještě ho prozatím nebudu pořizovat, ale kdo ví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se Pákistánské pomsty týče, jsem v této oblasti naprosto neznalá, takže věřím, že by se mi kniha mohla líbit. :)
      Ochránce jsem už stihla přečíst a moc nadšená jsem z něj nebyla. Případnou koupi, bych si rozmyslela. :)

      Vymazat
  2. Já si dneska pořídila v levné knize Alison Weir. Doufám, že i tento díl vyjde v měkké vazbě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle série už v měkké vazbě vychází (pravda s odstupem nějakého času) :)) Takže bych se nebála, dříve nebo později bude. :)

      Vymazat
  3. Ta série o tudorovských královnách mě díky tobě strašně láká! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.