Měsíční shrnutí #36 /prosinec 2019


Poslední měsíční shrnutí z roku 2019. Je neuvěřitelné jak rychle ten čas letí, ještě před nedávnem tady bylo léto a dnes už je začátek nového roku. :)
Určitě mi dejte vědět, jak jste si celý rok 2019 užili a jaké plány máte do roku magického roku 2020. 
Teď ještě ale k poslednímu měsíci prosinci a knihám, které se mi podařilo přečíst.


Počet přečtených knih: 4

Počet přečtench stran: 1 494

Nejčtenější nakladatelsví: Ikar, Compolis, Metafora, Paseka,










Autor měsíce: Colleen Hooverová
Proč: Tento měsíc jsem sáhla po své první knize od autorky a musím říct, že jsem pochopila, proč je všemi tolik opěvovaná a milovaná. I já jsem se do jejího stylu psaní zamilovala. Píše svižně, jemně a přitom o tak silném tématu. Od této chvíle se řadí mezi moje oblíbené spisovatelky.


Největší překvapení: Námi to končí (Colleen Hooverová)
Proč: Čekala jsem hodně, dostala jsem ještě víc. Jednoznačně skvělá kniha, která mě naprosto dostala. Hlavně její druhá část je opravdu silná. A ten autorčin doslov...





Největší zklamání:
Proč: Určitě to není přímo zklamání, spíš jsem jen očekávala víc. Podle anotace a hodnocení ostatních jsem myslela, že půjde o něco speciálního. Bohužel jsem dostala pouze knihu, která je ve svém žánru naprosto průměrná. Velmi dobře se čte, ale nic originálního nebo převratného se v ní nestane.



 
Ženská postava měsíce: Estella - Pařížská švadlena (Natasha Lesterová)
Proč: Jednoznačně Estella, kterou jsem si zamilovala. Její síla a odhodlání poprat se s nepříznivým osudem a dosáhnout svého snu se mi moc líbila. Je to přesně ta osoba, které od první chvíle fandíte.





Mužská postava měsíce: Alex - Pařížská švadlena (Natasha Lesterová)
Proč: Další z postava, která vám od začátku přiroste k srdci. Pan tajemný, který vykonává významnou pozici během 2. světové války. Muž, kterého všichni milují jen podle popisu.






Pár měsíce: Lily a Ryle - Námi to končí (Colleen Hooverová)
Proč: První fáze! zdůrazňuji první fáze vztahu Lily a Ryla. Tito dva půsibí jako naprosto dokonalý, harmonický pár, který se doplňuje a v důležitých chvílích dokáže držet při sobě.





Nejlepší obálka: Námi to končí (Colleen Hooverová)
Proč: Něco na ní je. Něco, co mě na první pohled v knihovně zaujalo a díky čemuž jsem věděla, že bez této knihy nemůžu odejít domů.





Nejhorší obálka: Soukromá vichřice (Vladimír Páral)
Proč: Stejně jako nic neříkající obálka, i děj byl naprosto nic neříkající a nudný...


22 komentářů:

  1. Žádnou z knih jsem nečetla a vlastně ani pořádně neznám z recenzí, tak nemohu soudit. :) Můj prosinec se nesl ve znamení audioknih a byla to zajímavá změna a vytrhnutí z čtecí krize. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vlastně žádnou pořádnou audioknihu ještě neposlouchala, ale věříím, že jako vytrhnutí ze čtecí krize, můžou být super. :)

      Vymazat
  2. Musím se už konečně dostat ke Colleen Hoover.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě musíš. Já lituju, že jsem se k ní nedostala dřív. :)

      Vymazat
  3. na Parizskou svadlenu jsem taky koukala, ale nakonec jsem ji nebrala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o ní dost přemášlela a nakonec jsem ráda, že jsem ji přečetla. Byla naprosto úžasná. :)

      Vymazat
  4. Pěkné shrnutí, Colleen mě celkem láká :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc zvědavá, jak se ti bude líbit novinka od Colleen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k jejím dalším knihám brzy dostanu. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkný výběr :) Ani jednu z nich jsem sice nečetla, ale protože mám ráda knihy od Colleen, chystám se naNámi to končí :) Hezké čtení i tento měsíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Věřím, že z knihy Námi to končí, nebudeš zklamaná. :)

      Vymazat
  7. Gratulujem, vyzerá to, že si mala úspešný mesiac - veľa prečítaných stránok :-) Len tak ďalej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Nestěžuju si, hlavně ve srovnání s tímhle měsícem... :)

      Vymazat
  8. Jee, takové shrnutí je krásný! A super přehledný. Asi mrknu na Námi to končí, hrozně se mi totiž líbí obálka. A navíc se ti moc líbila, tak třeba i mně🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze | CO ZROVNA ČTU? | KNIHY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní podívej. :) Obálka je krásná a děj je také naprosto skvělý. :)

      Vymazat
  9. Krásné shrnutí. :)
    Od všech slýchám na C. Hooverovou samou chválu. Četla jsem od ní Beznaděj a kousek Ztracené naděje a to mě jako úplně nevzalo, ale zase kamarádka tvrdí, že za ni jsou zrovna tohle nejslabší knihy od ní, takže se asi časem nechám na Námi to končí překecat a zkusím to. :)
    Jinak na Ochránce čtu všude samé zklamané reakce. Já se do něj chtěla pustit taky, ale když jsem zjistila kolik to má stran, tak jsem řekla, že ten čas využiji pro nějaké lepší čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já slýchám na C. Hoover i na Ochránce spoustu ohlasů. :) Za mě jednoznačně Coleen super a Ochránce nic moc. :) I já patřím do skupiny zklamaných čtenářů. :)

      Vymazat
  10. Také mám za prosinec čtyři knihy - z tvých knih jsem nic nečetla, ale trochu by mě zajímal Ochránce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj byla dost zklamaná, ale třeba by se ti líbil. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.