Knižní výzva 2018 - 50 knih

Konečně. Konečně se mi podařilo splnit mnou nastavená cíl a to jen tak tak. Oproti loňskému roku, kdy jsem měla na kontě přečtených knih mnohem víc, je tohle číslo slabší. Ale vzhledem k tomu, co všechno se v tomto roce událo (maturita, nástup na VŠ...) to není dle mého vůbec špatné.
Vzhledem k tomu, že máme prosinec, jsem výzvu uzavřela vážně za minutu dvanáct. :) A jelikož nerada nechávám nedokončené věci, jsem za to ráda. Doufám, že příští rok bude lepší...
Co vy a vaše knižní výzva?

 

41. Příšerná tchyně (Salon d'Amour #2), Anna Jansson (368 stran), recenze
42. Návrat z temnoty, Liz Coleyová (304 stran), recenze
43. Poetika, Aristoteles (226 stran), recenze
44. Kniha lesů, vod a strání, Stanislav Kostka Neumann (135 stran)
45. Prosté motivy, Jan Neruda ( 118 stran)
46. Hřbitovní kvítí, Jan Neruda (84 stan)
47. Písně kosmické, Jan Neruda (70 stran)
48. Úvod do studia literatury a interpretace díla, Aleš Haman (180 stran)
49. Historia Mundi II. - Vybrané kapitoly z dějin starověku, Jan Kumpera (130 stran)
50. Dějiny pravěké Evropy, Miroslav Buchvaldek (280 stran)

16 komentářů:

  1. Mě už chybí jedna kniha. A když zvládnu ještě jednu, bude to můj rekord :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda ;) Já svoji výzvu letos nestihnu. Na to, jaký jsem měla ze začátku rozjezd.. Chybí mě jich ještě 10 a to těžko zvládnu přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) To asi už opravdu nejde stihnout. :( Já to ale měla také jen tak tak.
      Tak snad příští rok se nám oběma bude dařit lépe. :)

      Vymazat
  3. Já mám zatím 120 knih letos. První polovina roku byla nějaká hodně úspěšná.:-D
    Každopádně po Vánocích čtu ty nové knižní dárečky hrozně rychle, tak si říkám, že se možná na takových 125 - 130 dostanu...:-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to čteš jako o závod :) Já mám zatím 54 knih a ke splnění výzvy jich mi chybí 6 :) Kvůli státnicím a práci mám trochu horší skore než obvykle, ale to se o svátcích snadno napraví :) Tak hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to držím palce ať zbylé knihy stihneš přečíst. :)

      Vymazat
  5. Super výsledek! Mně chybí 22 knížek, takže to nestihnu :( Tak příští rok :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak moc Gratuluji :-)
    Já zvládla obě své výzvy! Výzvu od Ells - 30knih jsem splnila už na konci září! :-)
    A výzvu na Goodreads 35knih - jsem pokořila v půlce listopadu. Teď čtu 37 a konečné číslo bude jednoznačně můj rekord!
    Už teď se zabývám myšlenkou, jaký cíl si zvolím na rok 2019 - zda zkusím navýčit na 40 nebo zůstanu raději při zemi...? :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naopak já musím pogratulovat tobě. :)) Já se nejspíš budu držet při zemi a navyšovat nebudu. :)

      Vymazat
  7. Dneska jsem to počítala a jsem na 49 knize :/ dávala jsem si za cíl 60 knih, ale popravdě vůbec nestíhám, teď v listopadu a v prosinci je to šílené v práci, tak jsem musela výzvu zkrátit na 50 knih a když přečtu něco navíc, tak budu jen ráda. :)
    A taky doufám, že příští rok snad bude lepší ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem ti letos vůbec nestihla. Vysoká škola mě tento rok úplně pohltila. Chtěla jsem jich letos přečíst 75-80, ale budu ráda, když se dostanu na 60. (aktuálně mám 56.knih..). Snad už mi to příští rok vyjde! :D Tobě gratuluji ke splnění! :)

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) mě právě také.
      Budu držet palce ať se to kulaté číslo podaří. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.