Měsíční shrnutí #8 a #9/srpen a září 2023

 

 

Uteklo už spoustu času od minulého knižního shrnutí. Vzhledem k tomu, že jsem za měsíce srpen a září neměla na čtení příliš času, rozhodla jsem se oba spojit do jednoho knižního shrnutí. Četla jsem převážně odpočinkové knihy, a to buď erotické, YA nebo pro ženy. Některé byly lepší jiné horší, u všech bych ale řekla, že se jedná spíše o průměr.
Co se října týče, zatím to vypadá trochu lépe...tak uvidíme.

 


Počet přečtených knih: 6

Počet přečtených stran: 1 447

Nejčtenější nakladatelství: CooBoo, CPress, Red

 

 

Autor měsíce: Karolína Zoe Meixnerová
Proč:  Žádný z autorů tohoto měsíce mi nepřišel nějakým způsobem výjimečný. Nakonec jsem ale vybrala tuto autorku, a to z toho důvodu, že pozitivně hodnotím její snahu o rozšíření povědomí o starší české literatuře a jejích osobnostech. Zaslouží si to! Kniha, kterou jsem četla tento měsíc nebyla tak skvělá jako Průvodce literární hysterií, ale i tak...



Největší překvapení: Pěšec (Skye Warren)
Proč: Od knihy jsem neměla žádná přehnaná očekávání ale ve výsledku jsem byla mile překvapená. Jde o erotickou knihu, která nemá příliš náročný ani obsáhlý děj, ale téma se mi líbí, příběh mě zaujal a ze všech tří knih série byla tahle bezkonkurenčně nejlepší.



Největší zklamání: Past na sňatkového podvodníka (Martina Boučková)
Proč: V tomhle případě to bylo bohužel jasné a velké zklamání. Nevím, jestli je to tím, že nejsem správná věková skupina pro to, abych příběh pochopila resp. dokázala se vžít do hlavní postavy? Každopádně jsem zklamaná a hlavní postava mě rozčilovala svým chováním, myšlenkami... a vlastně i některé další postavy.


Ženská postava měsíce: -
Proč: -

 


Mužská postava měsíce: Oliver - Dej tomu šanci (Emma Lordová)
Proč: Taková nenápadná osoba, která proplouvá celou knihou, člověk ji má rád, ale nijak více mu k srdci nepřiroste. Pak se něco stane a najednou je v popředí všeho a vlastně není zdaleka tak obyčejná a nenápadná, jak se na první pohled zdálo. To je Oliver.

 

Pár měsíce: Avery a Gabriel - série Koncovka (Skye Warren)
Proč: Dostali se k sobě nedopatřením, nejdřív to byla spíš nenávist... Postupem času jejich vztah/dohoda překročil určitou hranici a prostě se k sobě skvěle hodili. Doplňují se, jeden druhé brzdí nebo naopak postrkují. Nakonec se oba změní a to je potom něco.


 

Nejlepší obálka: Věž (Skye Warren)
Proč: Celá série má hezké obálky. Líbí se mi ten minimalismus, jednoduchost a propojení s šachy i příběhem. 


Nejhorší obálka: Past na sňatkového podvodníka (Martina Boučková)
Proč: Neřekla bych přímo nejhorší, ale z výběru těchto knih je nejméně hezká nebo zajímavá.

6 komentářů:

  1. Tak tentokrát jsem z tvého seznamu nic nečetla, ale Pěšec mě láká. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Pešec (celá série) docela mile překvapil. Když člověk nečeká nic světoborného a chce vypnout, je to ideální. :))

      Vymazat
  2. za dva měsíce šest knih není vůbec špatné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ani tak nejde o počet, jako o to, aby si člověk čtení užil. :) Což se mi povedlo.
      Každopádně bych chtěla číst víc, i bych na to měla chuť... ale ten čas. :))

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. V tomhle případě si dovolím tvrdit, že to asi není úplně tvůj obvyklý styl. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.