Knižní přírůstky #63

Za poslední dobu mi příliš nových knih nepřibylo. Měla jsem totiž jiné starosti, než je čtení. I když jsem se kolikrát cítila frustrovaně a měla jsem nutkavou potřebu sáhnout po knize a zahodit otázky ke státnicím. Pevná vůle se ale vyplatila a konečně a oficiálně (ještě bez chybějící promoce) se můžu pyšnit vysokoškolským titulem. Což znamená opadnutí obrovského stresu, počátek nové etapy života a hlavně více času na čtení. 
 
Hned jako první se musím poděli o čtyři nové knihy. První tři z Nakladatelského domu Grada a poslední od internetového obchodu Megaknihy z nakladatelství Ocelot. Takže tímto jim za knížky ještě jednou moc děkuji.




První knihou je pokračování úspěšné série Vlci zvěrokruhu autorky Elizabeth Briggs, která spojuje prvky fantasy, romantiky a erotiky. První díl Třinácté znamení skončil opravdu otevřeně, takže na druhý díl Osudové pouto se hodně těším. Zatím sklízí nadšené ohlasy, takže mám vysoká očekávání.

Erotická fantasy série pokračuje. Ayla, vyvrženec smečky Raka, našla své místo ve třinácté smečce Hadonoše. Když je její nová rodina napadena smečkou Lvů, Ayla za ni statečně bojuje. Nakonec ji Lvi unesou. Alfa vůdce Jordan, její Slunečními čarodějkami vyvolený partner, s ní má totiž velké plány. Odolá Ayla partnerskému poutu? Dokáže se znovu vrátit ke své smečce a především ke Kadenovi, který je pro ni tím jediným a pravým? A jak se postaví k dalším odhalením o své rodině a Slunečních čarodějkách?

 


Dále je to kniha Obchůdek s knihami od autorky Rebeccy Raisin, která je zřejmě prvním dílem nové série Kouzelná Paříž. Myslím, že pro většinu z nás postačí slova knihkupectví, Paříž a výměna a jsme nalákáni. Minimálně u mě to tak bylo. 

Plachá majitelka knihkupectví Sarah Smithová dostala jedinečnou příležitost. Její kamarádka z Paříže jí nabídla, aby si spolu na půl roku vyměnily obchody! Není divu, že s tím Sarah okamžitě souhlasila – vždyť kdo by odmítl výlet do města lásky? Sarah kvůli tomu sice musí opustit rodné hnízdo, ale je přesvědčená, že ji čeká životní dobrodružství. Představuje si, že dny bude trávit toulkami městem, ukusováním croissantů, popíjením café au lait a pozorováním lidí na Champs-Élysées. Ale opravdu bude v Paříži šťastná? Nebo zjistí, že skutečnost není ani zdaleka tak růžová, jak čekala?

 

 

Třetí kniha je také pokračováním série, konkrétně série Sestry Bellingerovi, v tomto případě jde ale jen o velmi volné pokračování. První kniha Holka přes palubu byla skvělá a svým obsahem mě hodně a mile překvapila. Takže doufám, že i v případě novinky pojednávající o druhé sestře s názvem Má to háček, budu stejně spokojená a autorka Tessa Bailey si udržela vysoce nastavenou laťku.

Lovec krabů Fox má pověst lehkomyslného svůdce žen. Je zárukou příjemně stráveného času v posteli, ale snídá radši o samotě. Ovšem pouze do chvíle, než pozná Hannah, která je vůči jeho šarmu imunní a chce být jeho… kamarádka! Na něco takového není zvyklý. Jenže Hannah se mu líbí a nechce o ni přijít, a tak souhlasí. Jak dlouho jim ale přátelství vydrží, když jí nezbude než se k Foxovi na nějaký čas přestěhovat?

 

 

Poslední v řadě, nikoliv však v zajímavosti je kniha Hrátky v zákulisí od autorky Olivie Cunning. Jedná se o erotický román z hudebního prostředí a ona erotika je údajně hodně výrazná. Přímo jsme před ní byly "varovány". Takže to mě samozřejmě nalákalo ještě víc a knihy se nemůžu dočkat. Zároveň jsem zjistila, že je autorka v zahraničí hodně čtená a oblíbená a tato kniha patří do série, která by měla mít vícero dílů, tak uvidíme. 

Pět úžasných mužů, jedna sexy žena a zákulisí kapely... Když Brian Sinclair, hlavní skladatel a kytarista nejžhavější metalové kapely na scéně, ztratí tvůrčí jiskru, bude zapotřebí nocí plných přímo hříšné vášně, aby uvolnil svou nahromaděnou genialitu... Když se psycholožka Myrna Evansová vydá na turné s kapelou Sinners, snaží se ji svést každý člen kapely. Ale Brian je jediný, kterého chce dostat do svých rukou...

Potom divoké a šokující chování obou milenců vyžene celou skupinu k novým výšinám slávy... a hříchu.

 

 

Znáte knihy? Pokud ano, chystáte se na ně, nebo jste je už četli?

8 komentářů:

  1. gratuluji k titulu a přeji, ať ti knižní přírůstky dělají radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Spadl mi strašně velký kámen ze srdce a doufám, že teď (aspoň na nějakou dobu) bude toho stresu trochu méně. :)
      Knihy radost udělají vždy. ;)

      Vymazat
  2. Gratulace a krásné kousky jsi si vybrala. Na všechny se taky chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám oběma budou všechny knihy líbit. :)

      Vymazat
  3. Gratuluji. Hrátky v zákulisí už mám přečtené a teda za mě spokojenost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Já je právě začala číst a je to opravdu hodně odvážné. :)) Zatím jsem ale také spokojená.

      Vymazat
  4. Obchůdek s knihami mi má přijít taky a moc se na něj těším 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JÁ už mám přečteno a jsem velmi spokojená. :) Přeji, ať se také líbí.

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.