Knižní "meziřádková" výzva

Letos jsem se rozhodla, zapojit se hned do několika knižních výzev. A jednou z nich je i Knižní "meziřádková" výzva, která je z blogu Svět mezi řádky.
Jejich nápad se mi moc líbil a tak jsem neváhala ani chvilku a okamžitě se rozhodla, že se zapojím.
Jak ony sami píšou, není to klasická knižní výzva. Jde vlastně o takovou kreativní soutěž, která zábavnou formou podněcuje k většímu počtu přečtených knih.
K určitému počtu přečtených knih se vždy váže zajímavý úkol ať už je to skládání básně, focení, kreslení...ale i spoustu dalších úkolů, na které se těším.

Nejvyšším možným cílem je 100 přečtených knih. O tom, že bych zvládla přečíst tolik knih silně pochybuji, ale zkusit to můžu, a třeba možná..... no uvidíme.
Jednotlivé úkoly budu plnit tady na blogu. Takže ani o můj výtvarný nebo spisovatelský um rozhodně nepřijdete.

Doufám, že i vy se zapojíte do téhle zajímavé výzvy, ve které můžete s trochou štěstí i něco vyhrát. Já už se plnění jednotlivých úkolů nemůžu dočkat.
Teď už stačí jenom číst, číst a číst.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.