Knižní "meziřádková" výzva #2


Knižní "meziřádková" výzva, kterou pořádá Svět mezi řádky, a ke které jsem se letos přidala je v plném proudu. První úkol a 3 přečtené knihy mám úspěšně za sebou a v tuto chvíli jsme se dopracovala k pěti přečteným knihám. Díky tomu můžu s klidným srdcem přejít na druhý úkol.

Zadání druhého úkolu je následující:
Vyfotografujte z těchto pěti knih tu, která si vás opravdu získala! 

Knihy, které jsem přečetla:
4. Šťastní lidé čtou a pijou kávu (Agnes Martin-Lugand)
5. Kateřina Aragonská: Pravá královna (Alison Weirová)

Všechny knihy se mi moc líbili, bavili mě a ani o jedné z nich se nedá říct, že by mě zklamala. Jednoznačně jsem se ale nejvíc těšila na knihu Kateřina Aragonská: Pravá královna. Napjatě jsem čekala, kdy vyjde a hned jak to bylo možné běžela jsem si ji do knihkupectví koupit.
Díky jejímu tématu z doby Tudorovců, celkové formě vyprávění a vlastně kvůli celé knize, nemusím ani chvilku váhat a s klidným srdcem můžu knihu do tohohle úkolu zařadit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář.