Měsíční shrnutí #1 /leden 2017


Za měsíc leden jsem přečetla hned několik velmi zajímavých knih, které mě určitým způsobem ovlivnili a všechny se mi moc líbili.
Tenhle měsíc nebyl nijak vyjímečný. Počet přečtených knih byl průměrný. Nebylo jich více ani méně oproti těm předcházejícím.


Počet přečtených knih: 5

Počet přečtených stran: 1 920 stran

Nejčtenější nakladatelství: BB art, CooBoo, Moto, Yoli

                       







Autor měsíce: Alison Weirová 
Proč: Za tenhle měsíc jsem od autorky přečetla hned dvě knihy a už dříve jsem toho od ní hodně přečetla a její styl se mi moc líbí.



Kniha měsíce: Kateřina Aragonská: Pravá královna (Alison Weirová)
Proč: Na knihu jsem se moc těšila a svým tématem mi je velmi blízká. Velmi dobře se mi četla a celkově mi přišla velmi dobře napsaná.





Největší překvapení: Všechny malé zázraky (Jennifer Nivenová)
Proč: Od knihy jsem očekával něco naprosto jiného. Myslela jsem si, že to bude klidná odpočinková kniha, ale opak byl pravdou.



 

Největší zklamání: Drakie: Bez dechu (Sophie Jordanová)
Proč: Na knihu jsem se těšila a počítala jsem, že se mi bude líbit, tak jako předchozí díly. Bohužel mi přišla nedotažená, moc krátká a s nic neříkajícím dějem. Myslím, že kdyby byla delší a propracovanější, bylo by to lepší.

  

Ženská postava měsíce: Diane - Šťastní lidé čtou a pijou kávu (Agnes Martin-Lugand)
Proč: To jak se dokázala vypořádat se smrtí manžela a dítěte, dokázala se vrátit do světa a naučila se znovu žít, ne tak jako dřív ale nově a co nejšťastněji. To rozhodně stojí za obdiv. 

               
 

Mužská postava měsíce: Finch - Všechny malé zázraky (Jennifer Nivenová) 
Proč: Líbilo se mi jaký byl Finch bezprostřední a zvláštní, nedělal si nic z toho co si o něm ostatní myslí a staral se jen o sebe a sobě nejbližší.





Pár měsíce: Finch a Violet - Všechny malé zázraky (Jennifer Nivenová)
Proč: Ti dva se mi k sobě moc líbili. Nejsou dva typičtí lidé, kteří se k sobě na první pohled hodí. Oba si už něco prožili a to je právě spojuje.




  

Nejhezčí obálka: Šťastní lidé čtou a pijou kávu (Agnes Martin-Lugand) 
Proč: I přesto že obálka ve mě evokovala něco naprosto jiného, než to, o co v knize šlo, její krásu a poklid, který z ní vyzařuje, nelze nevidět.



 

Nejhorší obálka: Jindřich VIII.: Král a dvůr (Alison Weirová)
Proč: Kniha jako taková je velice zajímavé a mě se moc líbila. Bohužel obálka se mi moc nelíbí. Je inspirovaná obrazem mistra Holbeina, který za Jindřicha VIII. tvořil, to nic nemění na tom, že z těchhle pěti je nejméně hezká.




Nové knihy:
Také bych chtěla zmínit knihu, kterou mi poslala česka autorka Ivana Špičková, název knihy je Ztraceno v písku. Už teď se nemůžu dočkat, až se do ní pustím.
Proto bych chtěla paní autorce velice, velice poděkovat!

(současně je tato kniha také můj první recenzní výtisky, který jsem na tenhle blog dostala)


1 komentář:

  1. Tak to je pořádná kupa a velký počet stránek :). Už dlooouho mám v hledáčku Všechny malé zázraky. Strašně ráda bych se jim podívala na zoubek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.