Recenze: Tři drsné lekce

Autor: Nikki Sloane

Název originálu: Three Hard Lessons

Počet stran: 272

Série: Klub zavázaných očí

Díl v sérii: #2

Nakladatelství: Red

Rok vydání v ČR: 2022

 

Oficiální anotace:

Jsem žena, které muži platí tisíce dolarů, aby s ní mohli spát. Dělám to, co miluju a v čem jsem tak dobrá.
Pak se ale objeví on a hodí na stůl třicet tisíc dolarů. Chce si povídat. A líbat se. A vzít mě s sebou domů.
Za jedinou noc mi tenhle muž obrátí svět vzhůru nohama a přinutí mě porušit všechna pravidla, podle kterých jse
m do té doby žila, abych si udržela muže od těla. Uštědří mi několik tvrdých lekcí, ze kterých plynou tři hlavní ponaučení.
Nikdy ho neprovokovat. Nestanovovat mu hranice. A nemyslet si, že si můžu vybrat, koho budu milovat.

Moje hodnocení:

Kniha Tři drsné lekce je v pořadí druhým dílem z romanticko-erotické série Klub zavázaných očí. Kolem osob s ním spjatých se točí i tento příběh, ovšem ústřední dvojce se oproti minulému dílu změnila. 

Hlavními postavami jsou Payton a Dominic. 

Payton je dobře známá z minulého dílu, kde figurovala jako dobrá kamarádka Evie a zároveň pracovnice Klubu zavázaných očí. Tato práce ji svým způsobem naplňuje, líbí se jí, co dělá a co jí přináší. Ale v poslední době už necítí to co dříve a ví, že by možná chtěla něco jiného, něco víc. Vzhledem k událostem v minulosti ovšem nemá k láce a vztahům jako takovým příliš pozitivní postoj. 

Dominic je bohatý přítel Logana, o kterém byla jen velmi krátká zmínka v předchozí knize. Pracovně žije víc jak rok v Japonsku. Je pohledný, modrooký a chvílemi poměrně nejistý v určitých aspektech vztahu. Náhodně a jednorázově zavítá do klubu na Loganovo doporučení a ještě větší náhodou se setká s Payton, která ho na první pohled zaujme a uhrane. Ono zaujetí je vzájemné. 


Jejích setkání je zajímavé, nečekané a osudové. Oba jsou zajímavými osobnostmi, ale navzájem dost odlišní. Překvapivě to mezi nimi i tak, nebo právě proto, funguje a vzájemně si převrátí životy vzhůru nohama. 

Oba hrdinové jsou sympatičtí, svým způsobem zajímavý a vztah, který si mezi sebou vybudují taktéž. Velkým pozitivem je také prostředí, kde se většina příběhu odehrává, a to výše zmiňované Japonsko. Nechybí tedy ani několik popisů prostředí, mentality lidí, japonských typických rysů...

Stejně jako v předchozím dílu, se i tentokrát objevuje opravdu hodně erotických scén, na kterých je kniha v podstatě postavená. Jsou ale zajímavě popsaná a velmi čtivé, je potřeba zdůraznit, že jde o velmi podrobné popisy. Některé scény jsou trochu "přitažené za vlasy", přesto zajímavě podané. Autorka prostě tento druh scén/literaturu umí výborně podat.

Okrajově je zmíněna také dvojice z předchozí knihy - Evie a Logan - kteří pokračují ve svém ideálním životě. Ovšem jde jen o letmé zmínky. Protože hlavní roli hraje ústřední dvojice a její vztah, na něm ne vše postaveno a jedná se o nejdůležitější a nejhlavnější část knihy. Přijde mi, že tentokrát máme trochu méně děje, než v předchozí knize a více erotických scén

Celkově je kniha extrémně čtivě napsaná, kapitoly často končí velmi otevřeně např. v polovině scény, a je tedy naprostá nutnost pokračovat ve čtení dál. I z toho důvodu je kniha velmi rychle přečtená. Jedná se o příjemné, odpočinkové čtení, ideální na odreagování a stejně jako u minulého dílu (Tři (s)prostá pravidla), můžu i tentokrát říct, že ve svém žánru je toto jedno z nejlepších, co jsem zatím četla. I když za mě byl první díl o maličko lepší, i tenhle jsem si užila a moc se mi líbil.

Obálka knihy se mi také nelíbí tolik, jako ta předchozí, ale není vůbec špatná a jasně vystihuje obsah knihy. Navíc se k té prvního dílu skvěle hodí.



8 komentářů:

  1. Hodně erotických scén? Tak to není kniha pro mě :D já erotické romány nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě bych se na tvém místě vyhnula celé téhle série velkým obloukem. :))

      Vymazat
  2. kamarádka si sérii nedávno pořídila a dokázala ji velmi rychle přečíst :D moc se jí líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vůbec nedivím, čte se to úplně samo. :) Akorát je podle mě lepší, dělat si mezi jednotlivými díly pauzy, vložit jinou četbu. :)

      Vymazat
  3. Takže Japonsko říkáš? Hmm, tak tohle by se mi dost líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepřekvapuje mě, že tě právě prostředí Japonska zaujalo. :))

      Vymazat
  4. Pěkná recenze, ale tohle není žánr pro mě 😁

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.