Recenze: Tři (s)prostá pravidla

Autor: Nikki Sloane

Název originálu: Three Simple Rules

Počet stran: 304

Série: Klub zavázaných očí

Díl v sérii: #1

Nakladatelství: Red

Rok vydání v ČR: 2021

 

Oficiální anotace:

Pro svoji vysněnou práci bych udělala cokoli. A teď musím.
Abych si zachránila kůži v kanceláři, musím prodat své tělo v exkluzivním klubu se zavázanýma očima. Zaplatil tisíce dolarů, abych mu na jednu noc patřila, ale když mi sundá pásku z očí, chci víc. Víc nocí, víc pravidel a mnohem víc tohoto nedosažitelného a nekompromisníh
o muže.
Pravidlo číslo jedna, žádné otázky. Pravidlo číslo dvě, žádné lži. Ale pravidlo číslo tři? To je vůbec to nejtěžší.
Příběh plný žhavých scén, rostoucí velké lásky i vtipného nadhledu na vztahy mezi ženami a muži, taková je první kniha se série Blindfold club.

Moje hodnocení:

Kniha Tři (s)prostá pravidla je prvním dílem z romanticko-erotické série Klub zavázaných očí. A hned na úvod můžu říct, že v rámci žánru je tohle jedna z nejlepších knih, kterou jsem zatím četla. 

Sledujeme hlavní dvojici Evelyn (Evie) a Logana. Oba dva pracují v reklamní agentuře, přičemž Logan je ve funci šéfa. 

Evie je pracovitá a s vypětím všech sil se snaží splatit studentskou půjčku. Vlastní nepozorností a chybou se dostane do komplikované problémové situace v práci, a aby mohla zůstat na svém místě se slibně se rozvíjející kariérou, musí svou chybu napravit. Konkrétně zaplatit poměrně velký obnos peněz, o který firmu svou nepozorností připravila. Vzhledem k její finanční situaci je to problém a proto se na jednu noc upíše Klubu zavázaných očí, v němž se stane exkluzivním jednorázovým zbožím. Tento klub je, jak už název napovídá, klubem erotickým a velmi luxusním. Dívky v něm na své návštěvníky nevidí, protože mají pásku přes oči. 

Logan je na první pohled pohledný, inteligentní a ví, co od života chce. Zároveň je poměrně výrazně dominantní, ale ve své podstatě také empatický.

Tito dva a jejich netradiční setkání jsou velmi zajímavý a ještě zajímavější je následné rozvíjení jejich komplikovaného vtahu. I když je poměrně jasné, jakým směrem se bude ubírat. Přece jen se několik nečekaných zvratů objeví.  

Kromě hlavních postav se objevuje i celá řada postav vedlejších, které ale nejsou výrazně popsané a hrají opravdu jen vedlejší roli. Za zmínku stojí kamarádka Payton, který je sympatická svým charakterem i prací, za kterou se nestydí. Další díl série bude právě o ní, takže se toho dozvíme, doufám, více.

Na co je třeba upozornit, jsou erotické scény, kterých je v knize opravdu značné množství. Jsou popsány hodně dobře ale také dost podrobně. Ani použitá vulgárnější slova nejsou trapná a rušivá, jak tomu často u tohoto druhu knih bývá. Naopak se i tyto scény čtou velmi dobře. Ovšem není to jen o nich. Kniha má i děj, a to zajímavý. Je to tedy kvalitní spojení obojího.  

Kniha se neskutečně rychle čte. Příběh je napsaný opravdu čtivě, svižně, kapitoly končí často otevřeně a člověk prostě musí pokračovat. Autorka píše skvěle a tenhle žánr jí vyloženě sedí. Je pravda, že se nejedná o žádné intelektuální čtení, ale na odreagování a oddych je to naprosto skvělé.

Jak už jsem zmiňovala, nejde jen o erotiku, ale i romantický vztah je vykreslený kouzelně. Mezi hlavními hrdiny je skvělá chemie - sexuální i emocionální. Na první pohled se to možná nemusí zdát, ale výborně se k sobě hodí.

U nás jsou zatím 4 díly, přičemž každý z nich bude mít jinou ústřední dvojici. Tato kniha ale skončila poměrně otevřeně, takže doufám, že i v těch následujících se Evie s Loganem objeví a jejich příběh buse pokračovat. 

Obálka knihy není vůbec špatná a poměrně jasně ukazuje, o jaký žánr se jedná. Za mě neurazí ani nenadchne, ale asi bych se trošku styděla, vytáhnout jí na veřejnosti.



8 komentářů:

  1. Tak tahle kniha mě zaujala. Jednou za čas si ráda přečtu nějaký ten erotický román. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě také a na tuhle jsem narazila tak nějak náhodou. :) Jestli tě zaujala, tak doporučuji vyzkoušet, já jsem nadšená. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze. :) Mám takový pocit, že příští měsíc se pustím do Bratrstva černých dýk a docela se i na tu erotickou sérii těším. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je super, přečíst si knihu z tohohle žánru. :) Konkrétně Bratrstvo už mě také hodně dlouho láká. Takže mě bude hodně zajímat, co na knihy řekneš. :)

      Vymazat
  3. Tak to není nic pro mě :-) čeká na mě teď román od Julie Chaplin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já můžu obojí. :) Romány od Julie Caplin mám hodně ráda. :)

      Vymazat
  4. Erotický román jsme už dlouho nečetla - hodně dlouho, a tenhle zní dost lákavě. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.