Recenze: Hrátky v zákulisí

Název originálu: Backstage Pass

Počet stran: 368

Série: Sinners na turné

Nakladatelství: Ocelot

Rok vydání v ČR: 2023

Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Megaknihy!

Pět úžasných mužů, jedna sexy žena a zákulisí kapely... Když Brian Sinclair, hlavní skladatel a kytarista nejžhavější metalové kapely na scéně, ztratí tvůrčí jiskru, bude zapotřebí nocí plných přímo hříšné vášně, aby uvolnil svou nahromaděnou genialitu... Když se psycholožka Myrna Evansová vydá na turné s kapelou Sinners, snaží se ji svést každý člen kapely. Ale Brian je jediný, kterého chce dostat do svých rukou...

Potom divoké a šokující chování obou milenců vyžene celou skupinu k novým výšinám slávy... a hříchu.

Kniha Hrátky v zákulisí je prvním dílem z nové erotické série s názvem Sinners na turné, která ukazuje jednu velmi úspěšnou kapelu a její život.

Hlavními postavami jsou samozřejmě členové kapely, zejména jeden z nich. A to Brian, nebo také Mistr Sinclair, baskytarista, rocková hvězda, skladatel a idol mnoha dívčích srdcí. Na můj vkus je to osoba až moc impulzivní a ve své podstatě je také hodně majetnická a citově se příliš angažuje. Následkem toho dost často trpí. Jeho postava je vykreslená dobře a ukazuje, že na jeviště může člověk působit nějak, ale v reálu jde o osobu naprosto odlišnou s jinou, v tomto případě citlivou, povahou.

Druhou důležitou postavou je Myrna. Není to žádná ztřeštěná mladá fanynka, naopak jde o ženu v nejlepších letech, která má za sebou traumatickou zkušenost s bývalým manželem, a proto se jakémukoliv novému vztahu a otevření se druhému, brání. Přesto neodolá známosti se svým idolem Brianem, kterého náhodně potká, a oba si padnou do noty. Co si budeme povídat, od začátku to mezi nimi jiskří a určitá chemie tam prostě je. Myrna je navíc profesorka na univerzitě zabývající se sexuálním chováním lidí. Což nezní špatně. Psychologie osob (fanynek) může být tajuplné prostředí. Myrna je zvláštní osoba plná kontrastů a někdy sama neví, co vlastně chce. Jejím typickým poznávacím  znakem je usedlý kostýmek, pod kterým skrývá lecjaká překvapení.

Ostatní členové kapely jsou zmiňování spíše méně, každopádně jsou spíše okrajovější. Není jim věnováno tolik prostoru, ale zřejmě je každá kniha série věnována jednomu členovi, tak se snad dočkáme.

Děj je hodně upozaděný. Téma rockové kapely a jejich turné, plus profesorka zabývající se sexuálním chováním lidí, zní zajímavě a moc ráda bych se z turné dozvěděla více informací. Stejně tak o charakterech postav, jejich minulosti, současnosti... problémech. Částečně se něco málo dozvídáme, ale je to jen nakousnuto.

Důležité je zmínit, že se jedná o opravdu hodně erotickou knihu. Ještě před začátkem čtení jsme spolu s nabídkou dostaly také varování. Kniha obsahuje opravdu hodně erotických scén a děje tolik není. Zároveň je ovšem milým překvapením, že se dané scény neopakují, obměňují se, nepůsobí kýčovitě a dobře se čtou. Slovní zásoba je zvolena také poměrně vhodně a člověk si nemusí klepat na čelo s tím, co zas překladatel použil za úděsné slovo, které kazí celou atmosféru.

Celkově je super, že se kniha čte úplně sama a strany ubíhají jedna za druhou, člověk ani neví jak. Jedná se o příjemné čtení s velkou dávkou erotiky, ale s tím každý, kdo tuto knihu otevře, musí počítat. Takže jedno velké varování pro prudérní osoby!

Obálka knihy není špatná, působí dobře a pozitivně hodnotím to, že není prvoplánově nevkusná, nebo extra odhalená. Tohle je příjemné decentní, vkusné, a přesto evokující obsah.

Knihu Hrátky v zákulisí si můžete podrobněji prohlédnout a případně také zakoupit na webových stránkách Megaknih.