Knižní přírůstky #64

Během října a na začátku listopadu mi přišlo několik malých balíčků, které dohromady daly vetší hromádku nových knih. Za všechny ještě jednou moc děkuji nakladatelskému domu Grada. S časem je to poslední dobou trochu napjaté, ale na všechny knihy se opravdu moc těším a doufám, že se k nim brzy dostanu.



Jako první je to dlouhou očekávaná kniha a pokračování úspěšné a skvělé série Holly Jacksonové Návod na vraždu pro hodné holky, Ya thrilleru, který je napínavý, akční a stojí za přečtení. Mrtvá holka, dobrá holka je v pořadí třetím dílem, resp. první částí třetího dílu. Hned jak kniha přišla jsem se do ní musela pustit, takže už mám přečteno a můžu říct, že rozhodně zklamaná nejsem. (Stejně jako první dva díly Návod na vraždu pro hodné holky, Hodná holka, zlá krev)

Kdo tě bude hledat, až zmizíš ty? Pipa se chystá na vysokou. Na každém kroku ji ale pronásledují události posledního případu. Trpí panickými záchvaty, které doprovázejí krví zbrocené halucinace. Pravidelně jí chodí anonymní výhrůžky a záhy ji začne v ulicích pronásledovat tajemný muž. Když se Pipa pokouší odhalit identitu svého stalkera, uvědomí si spojitost mezi ním a sériovým vrahem, který v okolí řádil před šesti lety. Je snad možné, že tehdy zavřeli nevinného

Kvůli nezájmu policie zbývá Pipě jediné: vyřešit nový případ na vlastní pěst dřív, než se stane další obětí.

 

 

Dále je to také pokračování, v tomto případě romantické série Hřiště lásky z pera české autorky M. K. Hardy. Třetí díl s názvem Tetování za trest slibuje příběh o dalším hráči ragby a šikovné japonské tatérce. Oba předchozí díly se mi líbili, první o trochu více (Haka za lilii, Tanec za odpuštění), takže i od tohoto mám velká očekávání.

Žhavý román od české autorky o prohrané sázce, která nakonec vede ke štěstí, o tom, že i silní hráči rugby se něčeho bojí a že drobné dívky naopak dokážou být mimořádně silné a statečné. Henry: Já musím být úplnej debil. Jen tak se dá vysvětlit, proč jsem se vsadil. Jeden by řekl, že jsem si dost zavařil, a byla by to pravda, protože tentokrát jsem se nechal vyhecovat k tomu, z čeho mám fakt hrůzu. Ale kdybych z toho vycouval, nepoznal bych Yumiko… Yumiko: Trvalo šest let, než se mi na Zélandu začalo dařit! Vystavuji v galerii a můžu tetovat vlastní klienty, tak proč se muselo všechno tak zamotat? Sotva potkám Henryho, rugbistu s božím tělem a skvělým smyslem pro humor, tak za mnou musí zamířit moje rodina. Moje neuvěřitelně problematická japonská, tradiční rodina!


Kniha Horké vafle a ledové koupele působí jako romantické odpočinkové čtení ze severského švédského prostředí o hledání sebe sama a snaze vyrovnat se s nepříjemnými událostmi. Autorka Karin Härjegard je pro mě velkou neznámou, ale zatím to vypadá, že se objevují samá pozitivní hodnocení. 

Helena chystá večeři na oslavu narozenin svého muže, když vtom jí zavolá kolegyně ze školy a oznámí jí, že má s jejím manželem už dva roky vztah. Heleně se zhroutí celý svět, protože ji zradil ten, komu věřila ze všech nejvíc. Učiní zásadní rozhodnutí, odejde z města, opustí svůj zažitý stereotyp a odstěhuje se na samotu do hor v Härjedalenu. Ocitá se v pekle samoty, tíživých vzpomínek z minulosti i strachu z budoucnosti. Postupně však nachází sama sebe, a když se posléze seznámí s mladou energickou dívkou Louise, které začne pomáhat v horské kavárně, uvědomí si, že vlastně celý život chtěla dělat něco úplně jiného než doposud.


Jako poslední je to dvojice knih ze série Rebelky z Oxfordu. První knihu (Jak svrhnout vévodu) jsem četla v době, kdy vyšla, a byla jsem nadšená. Pak jsem nějak propásla vydání druhého dílu a teď, když vyšel díl třetí jsem požádala i o předchozí, který jsem ještě nečetla a bylo mi vyhověno. Takže Jak zkrotit svůdníka i Jak ulovit boháče jsou nové knihy z pera autorky Evie Dunmore, které se brzy chystám přečíst a mám od nich velmi vysoká očekávání.

V srdci Londýna se schyluje k bitvě mezi rozumem a citem. Lady Lucie zuří. S pomocí skupinky oxfordských sufražetek se jí konečně podařilo nashromáždit dostatek jmění, aby mohla ovládnout jedno z hlavních londýnských nakladatelství, a to s jediným cílem: využít ho ke vzpouře proti parlamentu. Kdo by však mohl tušit, že jedinou osobou, která stojí v cestě úspěchu, je její dávný nepřítel lord Ballentine? Tristan je ochoten předat jí většinový podíl v nakladatelství, ale jen za nehoráznou cenu – za noc v jeho posteli.
Lucie přitahuje Tristana jako žádná jiná žena. Spaluje ho svou prudkostí a odhodláním pokaždé, když se střetnou. Jejich souboj rozdmýchává plameny náklonnosti a výřečný svůdník riskuje, že se chytí do vlastní pasti.
Zatímco se Lucie snaží Tristana přelstít na všech frontách, v nakladatelství i v ložnici, brzy zjistí, že platí známé tvrzení: ve válce a v lásce je dovoleno všechno...


Hattie Greenfieldová, dědička bankovního impéria, chtěla v životě tři věci – získat uznání v uměleckých kruzích, bít se za správnou věc a provdat se za skutečného džentlmena. Jenže se z donucení ocitla před oltářem s přitažlivým, ale zasmušilým finančníkem Lucianem Blackstonem, jehož temná minulost a bezohledné obchodní praktiky nahánějí britské šlechtě strach.

Lucian Blackstone se sám vypracoval a získal obrovské bohatství, jediné, co mu chybí, je společenské postavení. A tak když mu do klína spadne dcera jeho obchodního soka, neváhá a chopí se příležitosti, aby mohl uvést do pohybu své dlouho utajované plány.

Svatební cesta do Skotska však ukáže celou situaci v jiném světle. Hattie pomalu poznává Lucianovo pravé já a uvědomuje si, že oba můžou získat všechno – pokud jsou připraveni ztratit svá srdce



Znáte knihy? Pokud ano, chystáte se na ně, nebo jste je už četli?

2 komentáře:

  1. na žádnou z těchto knih se nechystám :) přeji, ať se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný výběr, přeji ať se ti knihy líbí :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.