Knižní výzva rok 2017 - 50 knih

A je to tady.... Cíl přečtených knih, který jsem si dala na začátku roku je úspěšně splněn. Samozřejmě s výzvou nekončím, právě naopak. Navyšuji a doufám, že minimálně další desítku zvládnu.



41. Drak bere vše, Hanina Veselá (552 stran), recenze (projekt Podporujeme české autory)
42. Grey (Padesát odstínů #4), E. L. James (560 stran), recenze
43. Cinder (Měsíční kroniky #1), Marissa Meyerová (400 stran), recenze
44. Scarlet (Měsíční kroniky #2), Marissa Meyerová (456 stran), recenze
45. Dvůr mlhy a hněvu (Dvůr trnů a růží #2), Sarah J. Maasová (664 stran), recenze
46. Zákon lásky, Anne Clinard Barnhill (299 stran), recenze
47. Kamenní strážci (Scott & Rogers #3), Alec Palmer (424 stran), recenze (projekt
      Podporujeme české autory)
48. Plamen v nás (Wait for You #6), Jennifer L. Armentrout (352 stran), recenze
49. Se záští, Eileen Cook (256 stran), recenze
50. Mariina závěť, Colm Tóibín (136 stran), recenze












A jedeme čteme dál...!

6 komentářů:

  1. Gratuluji k dosažené padesátce :-) Příští rok se chci téhle výzvy taky zúčastnit, tak snad na to nezapomenu :-) Jinak já si na goodreads stanovila cíl 60 kousků a už mám splněných 55, tak si myslím, že to i překročím, jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to stoprocentně překročíš.;) já jsem si stanovila nižší cíl, abych měla jistotu, že ho splním, rozhodně u něj ale nekončím... :))

      Vymazat
  2. Také gratuluji k pokořené padesátce a jsem zvědavá k jakému číslu to nakonec do konce roku dotáhneš :-) Já se k té své třicítce také pomalu ale jistě blížím, třeba to taky zvládnu dříve .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo. :)) kdoví kam až se nakonec dostaneme... :)

      Vymazat
  3. Už se blížím k tomu abych tě dohnala :D :)
    Dala jsem si cíl taky 50 knih a vypadá to, že snad i budu navyšovat aspoň na 60. ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.