Čtenářská výzva 2018


Po celý rok běží na databázi knih čtenářský výzva, která si klade za cíl přimět co nejvíc čtenářů k vystoupení z jejich komfortní zóny. Jak je vidět funguje, protože i já jsem hned několikrát sáhla po knize, o které bych jinak ani neuvažovala.
Této výzvy se účastním již třetí rokem a zatím jsem ji pokaždé splnila kompletně. Zdá se mi ale, že každým rokem jsou jednotlivé úkoly záludnější a komplikovanější. Dokládá to i výzva na rok 2019, které bych se ráda opět zúčastnila, ale které mě tak trochu vyděsila.


1. Kniha, která byla zmíněna v jiné knize












2. Kniha od autora, který žije ve vašem kraji












3. Kniha s vánoční tématikou












4. Kniha, ve které se jedna z postava jmenuje stejně jako vy












5. Kniha, která má čtyřslovný název












6. Kniha poprvé vydána v roce vašeho narození












7. Kniha, podle níž byl natočen seriál












8. Kniha od slovenského autora












9. Kniha, která obdržela cenu Magnesia Litera












10. Kniha s tematikou moře












11. Kniha od více autorů












12. Kniha s válečnou tematikou












13. Kniha poprvé vydána před rokem 1950












14. Kniha s ročním obdobím v názvu












15. Kniha, kde hraje roli knihovna (knihovník, knihovnice)












16. Poslední kniha (již nežijícího autora)












17. Kniha žánru, který běžně nečtete












18. Kniha jejíž děj se odehrává v Brně












19. Kniha o jídle


20. Kniha poprvé vydaná v roce 2018 (zcela nová kniha)












Plníte i vy čtenářskou výzvu na databázi knih? Pokud ano máte ji splněnou? Co vám přišlo nejsložitější?

14 komentářů:

  1. Tuhle výzvu nějak neplním, dala jsem si tam knihy, co do ní seděly, ale nebylo to, že bych kvůli ní nějakou četla. :-)
    Krásné kousky a já jdu omrknout výzvu na příští rok. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. U mě je to také tak, že spíše dosazuji již přečtené knihy... Přiznám se ale, že některé tituly by mě ani nenapadlo otevřít. A o tom to právě je. Vystoupení z komfotní čtenářské zóny. :)
      To se podívej, schválně co budeš říkat. :)

      Vymazat
  2. Pěkný :) Letos jsem se účastnila poprvé a vlastně až dnes jsem zařazovala knihy a vyšlo mě jich 11. Na to, že jsem je nevybírala přímo na tuto výzvu docela slušné :) Koukala jsi už na novou? Některé budou docela oříšek. Tak ať se nám povede splnit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Právě že koukala a opravdu to nevypadá vůbec snadně. :) Nijak hrotit to ale nebudu, uvidíme, co se povede.. :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné, gratuluji ke splněné výzvě :) Mě pár bodů chybí, třeba se mi vůbec nepovedlo najít knihu od autora z mého kraje :) Ale příští rok to zkusím zase :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) No nevím nevím, jestli témata v nové výzvě budou lepší... :))

      Vymazat
  4. Wow, gratuluji k perfektnímu splnění výzvy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke splnění výzvy - u mě to vypadá na 75% :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Náhodou to není vůbec špatné, vzhledem k tomu, jaká byla témata. :)

      Vymazat
  6. ja tam sem tam neco prihodim, ale jinak ta vyzva pro me nema smysl, jsou tam temata, ktera nikdy nesplnim, protoze treba nectu klasickou literaturu nebo poezii a tak podobne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné. Proč se do něčeho nutit. :) Já vidím celkem bledě, následující výzvu... :)

      Vymazat
  7. Gratuluji ke splnění :-) Taky se mi to povedlo, a ani nevím jak! :-D Rozhodně mám v plánu ale plnit ji i v novém roce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tobě v tom případě také. :) Do nové výzvy budu držet palce, podle mě je tahle nějaká náročnější... :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.