Shrnutí knižního roku 2018


Rok 2018 nám pomalu končí a tak je třeba se za ním ještě naposledy ohlédnout.
Je to již druhý rok strávený na tomto blogu a musím říct, že jsem nadšená stejně jako na začátku. Promýšlím každý článek, každý krok... Doufám jen, že je to alespoň trošku vidět.

Změnilo se toho mnoho. Za hlavní, nejzásadnější a nejvíce viditelnou změnu považuju nový vzhled blogu, za který vděčím Lucy Lillianne už je to nějakou dobu, ale i tak musím znovu ze srdce poděkovat. Ze vzhledu jsem byla, a vlastně pořádá jsem, nadšená.
Další co stojí za zmínku je, několik nových pravidelných čtenářů. Možná to není nijak světoborné číslo, ale já jsem ráda za každého jednoho člověka, který se mé knižní výlevy přečte. Při zakládání blogu jsem v to ani nedoufala. Takže všichni, kteří čtete co napíšu... moc vám děkuji, cením si toho.

I v mimo knižním světě se pro mě tento rok nesl ve znamení velkých změn a novinek. Nejdůležitějším zlomem pro mě bylo úspěšné složení maturitní zkoušky a následné přijetí a start studia na VŠ. Vzhled k těmto okolnostem (za které  jsem nesmírně vděčná) bohužel nebylo tolik času na čtení. Což se odrazilo v počtu přečtených knih. 

Takže teď už konečně ke knihám.
Na rok 2018 jsem si jako cíl dala přečíst 50 knih. To to číslo se mi podařilo, dokonce jsem ho ještě o něco málo zvýšila. Přesněji o 7. Tudíž se mi podařilo přečíst 57 knih.
Jistě jsou mezi námi tací, kteří dokáží přečíst stovku nebo naopak třeba jen 20 knih. Všem, ať už přečetli jakýkoliv počet, přeju do Nového roku jen to nejlepší a spoustu skvělé čtení. Hlavně nejde o závody ale o to pořádně si knihy užívat. Na to je třeba pamatovat.


Díky goodreads mám krásnou statistiku, o kterou se musím podělit. 



Celkem přečtených knih: 57

Celkem přečtených stran: 17 940



Na úplný závěr chci ještě jednou všem popřát krásný nový rok plný štěstí, radosti, úspěchů, lásky a hlavně spousty krásných knih. ♥♥♥

16 komentářů:

  1. Šťastný a krásný Nový rok! Těším se na další články v příštím roce ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě také přeji vše nejlepší do nového roku a ať je ještě lepší než tento! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Určitě bude ještě lepší... :) Tobě také šťastný Nový rok.

      Vymazat
  3. blazne, pri vysoke precist 57 knih se ti zda malo? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Také ti přeju jen to nejkrásnější do nového roku...:-)
    57 knih je krásné číslo. Já to letos nějak přepískla a moc nevím jak se to stalo, letos to bude slabší. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Já koukala, kolik se ti toho podařilo přečíst. Můžu jenom tiše závidět. :)

      Vymazat
  5. Gratuluji ke krásnému číslo. Já jsem letos také svůj cíl překonala. Dokonce oba - knižní výzvu jsem měla 30knih a na GR jsem měla 35knih.
    Svoje roční shrnutí také plánuji, ale asi sepíšu až o víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke splenění (překonání) výzvy gratuluju. Na článek se budu těšit. :)

      Vymazat
  6. Parádní :-) Přeji ti co nejkrásnější rok 2019, a těším se na další tvoje blogování :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji k maturitě i přijetí na VŠ, sice bude méně času na čtení, ale o toho víc si ho budeš vážit, věř mi ;) Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Taky si myslím, že času bude jedině ubývat. :))

      Vymazat
  8. Gratulujem ku všetkým tvojim minuloročným úspechom - či už blogovým alebo tých, ktoré priniesol sám život - a prajem ti aj v tomto roku veľa šťastia, radosti, inšpirácie a úspechov...nech sa darí!♥ Maj sa krásne ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.