Měsíční shrnutí #37 a #38 /leden a únor 2020


Hrůza a děs. Tak by se dal v krátkosti shrnout začátek roku 2020. Kvůli zkouškovému jsem neměla čas vůbec na nic a na čtení bohužel také ne. Proto jsem za leden nepřečetla ani jednu celou knihu. Únor už byl lepší, ale také žádná sláva. V součtu jsem za tyto dva měsíce přečetla pouhé 3 knihy, ale za to byly všechny naprosto skvělé.



Počet přečtených knih: 3

Počet přečtených stran: 2 286

Nejčtenější nakladatelsví: Metafora, Ocelot, Omega,



Autor měsíce: Diana Gabaldon
Proč: Jakmile čtu během měsíce knihu od této aturoky je jasné, že jak ona kniha, tak samotná autorka budou patřit ke špičce. Není tomu jinak ani tentokrát. Autorka mě nepřestává překvapovat a jakou lehkostí dokáže psát.

 
Největší překvapení: Fotografie (Debbie Rixová)
Proč: Asi nejvíce překvapená jsem byla z této knihy. Ke čtení jsem si ji vybrala zcela náhodně, aniž bych věděla o čem přesně je. O to více jsem byla během čtení nadšená. Spojení romantiky, historie a dvou časových rovin je přesně pro mě.



Nejvtěší zklamání: - 
Proč: -


 
Ženská postava měsíce: Brianna - Hořící kříž (Diana Gabaldon)
Proč: V tomhle dílu Cizinky byla větší pozornost věnována dceři hlavních hrdinů, Brianně. Sympatická mi byla od začátku a teď jsem ji zařadila mezi své oblíbené postavy.



 

Mužská postava měsíce: Jamie Fraser - Hořící kříž (Diana Gabaldon)
Proč: Netřeba slov. Jamie je prostě skvělý. Charakterově, vzhledově - prototyp hrdiny, kterého všichni musí milovat.



 


Pár měsíce: Claire a Jamie - Hořící kříž (Diana Gabaldon)
Proč: Takový vztah bych jednou chtěla zažít. To, jak se doplňují, milují i po tolika letech...






Nejlepší obálka: Ohnivé květy (Susan Meissner) 
Proč: Jednoznačný výběr. Nádherná obálka, která upoutá na první pohled. (V reálu je mnohem krásnější, než na fotce)




 
Nejhorší obálka: -
Proč: -

18 komentářů:

  1. Cizinku mam rada, ale Horici kriz byl za me nejslabsi dil zatim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se právě po přečtení několika recenzí a komentářů trochu obávala, ale byla jsem stejně nadšená jako vždy. :) Pro mě se o nejslabší díl nejednalo.

      Vymazat
  2. Měsíční shrnutí už vůbec nestíhám :-( tvoje jednoduše pojaté se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky tak trochu bojuju s časem, takže tohle je tak akorát. :))

      Vymazat
  3. Co máme společného, jsou Ohnivé květy. :) Ale přečetla jsi toho hodně, přece jen Hořící kříž je bichle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je taky pravda :)) Hořící kříž vydá za několik průměrných knih.

      Vymazat
  4. Hlavní je se z toho nepo.. Někdy se daří číst, někdy ne :)

    Tři knihy jsou také moc dobré!!! Buď ráda za každou stránku, na kterou si najdeš čas :)

    Já se chystám určitě na fotografa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :) Mě nejde o čísla, jen mi je líto, že nemám více času... :) Fotografii jedině doporučuju. :)

      Vymazat
  5. Lepší tři, než žádná. Já jsem se konečně rozečetla, a trvalo to jen do března :-D
    Tak ať se i nadále daří :)

    OdpovědětVymazat
  6. I 3 knihy jsou skvělé, v období zkouškového a pokud nevíš, kam dřív skočit ;) Fotografie mě zaujalo už dříve. A pokud tě mile překvapila, asi nebudu dál váhat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tě zaujala, tak uršitě neváhej. Já byla (a pořád jsem) spokojená. :)

      Vymazat
  7. Fotografie pro mě byla taky obrovským překvapením! Bála jsem se, že to bude takovej ten béčkovej rozvleklej román, ale ono ne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, z toho jsem měla také strach a nakonec to bylo naprosto super. :)

      Vymazat
  8. Tak měla jsi zkouškové, a to je jasné, že jsi měla méně času na "volnou literaturu" :-)
    Třeba si to teď to čtení vynahradíš? :)) I když mě osobně to vůbec nejde. Volný čas trávím u telky než u knih :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Mám tolik čtení do školy, že tenhle měsíc bude stát za to... :)) Bohužel to není nic, co bych si dobrovolně vybrala. :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.