Knižní výzva 2018 - 40 knih

Po náročném první polovině roku jsem se znovu vrátila ke svému standardnímu čtecímu tempu. (kolem pěti knih měsíčně) Někomu se to může zdát málo, ale já čtu pro zábavu, užívám si to a nikam se nehoním. I tak mám ale splněnou další, tentokrát již čtvrtou, desítku knih. A opět se jednalo o vesměs velmi dobré knihy, jejichž hodnocení nešlo pod tři hvězdičky.


31. Štastně až do smrti, Anna Ekbergová (368 stran), recenze
32. Hamlet, William Shakespeare (152 stran), recenze
33. Brněnské nevěstky (Mocní a ubozí Markrabství moravského #1), Naďa Horáková (256 stran), recenze
34. Růže & dýka (Pomsta a rozbřesk #2), Renée Ahdiehová (424 stran), recenze
35. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (Sirotčinec slečny Peregrinové #1), Ransom Riggs (358 stran), recenze
36. Následníci - Tajemství Auradonu, Walt Disney Company (96 stran)
37. Bubny podzimu (Cizinka #4), Diana Gabaldon (1 168 stran), recenze
38. Elita (Selekce #2), Kiera Cass (280 stran), recenze
39. Znovu já, Gayle Forman (324 stran), recenze
40. Následníci - Malin deník, Walt Disney Company (192 stran)

14 komentářů:

  1. Mě se nezdá 5 knih měsíčně málo, zvláště, pokud chodíte do práce.Kdo dělá od rána a příjde až po 16 hodině domů, tak pak už toho času moc na čtení není. Záleží taky na tom, jak je kniha tlustá. Já jsem přečetla od začátku roku 50 knih a to ještě i proto, že jsem od června na neschopence. :) Myslím, že nezáleží na tom, kolik, ale spíš, že vůbec člověk čte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, naprosto souhlasím. :)

      Vymazat
    2. Také se přidávám k souhlasu :) 5 knih je adekvátní vzhledem k tomu, že člověk prostě do té práce chodit musí. A pak je tu samozřejmě i život po práci :D Takže 5 knih je až až :D

      Vymazat
  2. Gratuluji k překonání další knižní mety! Jen tak dál :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Máš můj velký obdiv, mě se tedy moc nedaří :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem pomalejší čtenář a nestydím se za to. :)) Hodně jsem načetla v létě, které jsem měla celkem volnější. Za to říjen vidím hodně bledě. :))

      Vymazat
  4. Pět knih je krásné číslo :) Dříve jsem to stíhala s náskokem, teď ale když chodím do práce,jsem ráda i za těch pět knih :D tak hezké čtení i nadále přeju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se také pomalu vracím ke svému čtecímu tempu:-) jsme teda více pozadu, myslím, že jsem zrovna na čísle 32 a to jsem si dala za cíl přečíst 60 knih. Myslím si, že si nakonec budu muset knižní výzvu snížit, ale tak uvidím, jak na tom budu v čase, kdy se budu blížit k prosinci ^_^
    Přeji ti samé dobré knižní příběhy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad to ještě stihneš. :) A kdyby ne, nic se neděje. :)

      Vymazat
  6. Pět knih měsíčně podle mě vůbec není málo, zvlášť když si přečetla Bubny podzimu, ta vydá za čtyři :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji... Já jsem koncem září pokořila svých 30 knih - jako výzvu od Ells! A teď čtu jednatřicátou, ale na GoodReads mám plán 35 - a myslím, že by se mohlo zadařit i tam .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.