Měsíční shrnutí #57 /září 2021

Září pro mě bylo jako na houpačce - nádherné pozitivní dny se střídaly s těmi příšernými a celkově bylo vše takové zvláštní... Velkým a krásným překvapením pro mě byla dovolená v Řecku na Krétě na začátku měsíce, kterou jsem si opravdu užila. (jak už to bývá, klidně bych si ji prodloužila) Pak ještě týden volna a následně nástup na navazující magisterské studium, což bylo docela nemilé procitnutí do reality.
Vzhledem k tomu všemu se mi podařily přečíst jen tři knihy, které bych všechny zařadila do kategorie průměr, případně lehký nadprůměr... Neurazí, nenadchnou a nic hlubšího ve čtenáři nezanechají. 



Počet přeřtených knih: 3

Počet přečtených stran: 713

Nejčtenější nakladatelství: Artur, Metafora, Red

 


Autor měsíce: Dee Ernstová
Proč: Vzhledem k malému počtu autorů, od nichž jsem přečetla knihy, je omezený i výběr... Nakonec jsem zvolila právě tuto autorku, která mi svým stylem psaní opravdu sedla. Její knihu jsem dokázala přečíst opravdu během chvíle.



Největší překvapení: -
Proč: Upřímně, tentokrát mě ani jedna kniha tolik nezasáhla, ani mě nijak extra nepřekvapila. Dostala jsem to, co jsem očekávala.



Největší zklamání: Tvrdohlavá žena a zamilovaný školní mládenec (J. K. Tyl)
Proč: Od autora jsem už některá jeho díla četla, takže mám jistou představu, jak píše a funguje. Proto jsem i do téhle hry šla s tím, že se mi bude líbit. Bohužel mi přišla taková nic neříkající, ne přímo nudná, ale určitě ne zábavná. Hlavní motiv vlastenectví je jasně patrný, ale jinak jsem bohužel spíš zklamaná.



Ženská postava měsíce: Maggie - Rendez-vous s múzou (Dee Ernstová)
Proč: Žena ve středním věku, která se rozhodne začít novou životní kapitolu. Změní image, "zakousne" se do své práce a hledá si lásku. Tak by se v kostce dala shrnout postava Maggie a mně je to vážně moc sympatické.



Mužská postava měsíce: Mason - Truly (Ava Reed)
Proč: Vedlejší postava, které by se měl věnovat následující díl. Ani vlastně nedokážu říct, proč mi je Mason tak sympatický. Možná je to jeho smyslem pro humor, tvrďáctvím a zároveň dobrým srdcem a ochotou vždy podat pomocnou ruku?

 


Pár měsíce: Andie a Cooper - Truly (Ava Reed)
Proč: Ano, měla jsem k oběma určité výhrady, co se jejich chování týče... to ale nic nemění na tom, že mi jsou jako pár sympatičtí a podle mě se k sobě dobře hodí.

 


Nejlepší obálka: Truly (Ava Reed)
Proč: Tahle obálka je prostě krásná, o tom žádná. Zaujala mě hned, když jsem ji viděla v novinkách a v reálu vypadá ještě lépe, než na fotkách.

 


Nejhorší obálka: -
Proč: -

4 komentáře:

  1. přeji hodně štěstí ve škole, a ať se daří :)

    u knihy Truly mě mrzí, že nejde ten název přečíst... původně jsem myslela, že se jmenuje "rituál" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, děkuju, štěstí budu potřebovat. :)
      Je pravda, že název u Truly je trošku hůř čitelný, a pokud člověk neví přesně co hledat, jde přečíst špatně... :D

      Vymazat
  2. Tak hodně štěstí při studiu. Jinak září jsi koukám měla na čtení také trošku slabší - i když já o něco víc. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, štěstí se bude hodit. :D
      To ano, září bylo rozhodně slabší, co se knih týče.. :/

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.