Knižní přírůstky #43

Posledních několik dní (resp. týdnů) bylo opravdu hodně náročných. Neměla jsem na nic čas, jen jsem "ležela" v učení. Ale vyplatilo se a státnice jsou úspěšně za mnou. :D Ještě zbývá obhajoba bakalářské práce, ale to už snad nebude takový stres a určitě to nebude tolik učení.

Vzhledem ke školním povinnostem jsem ale drasticky zanedbala všechno ostatní. Blog nevyjímaje. Proto se mi doma nakupilo množství nových knih na recenzi, na kterých budu muset zapracovat. Už teď se ale těším, až se do nich pustím, protože týdny bez knížky se na mně podepsaly... teď budu číst cokoliv, co se knize aspoň vzdáleně podobá. Zároveň jsem také ve skluzu s recenzemi na knihy, které jsem četla ještě před učícím maratonem. Z toho vyplývá jedno zásadní sdělení, a to, že v příštích dnech to tady bude hektické.

Teď už ale k novinkám, které se mi doma nakupily.


Jako první zmíním dvě knihy z knihy Dobrovský za které moc děkuji. 

Druhý závěrečný díl série Hailee a Chase Prudký vzlet od autorky Bianci Iosivoni. První díl Strmý pád jsem četla před nějakou dobu a líbil se mi, navíc měl opravdu hodně otevřený konec, takže pokračování je nutností.

V předešlé knize této řady Hailee, ta klidnější z dvojčat, která se doposud schovávala před světem ve svém pokoji mezi knížkami, vyrazila na dobrodružnou cestu napříč Amerikou. Postavila se mnohým výzvám, splnila si tajné sny a zamilovala se do šarmantního mladíka jménem Chase. Pokračování příběhu ale odhalí, že Hailee měla tajemství, o kterém on neměl ani tušení. Že láska ani naděje nebyly součástí jejího plánu. Už od prvního okamžiku věděla, že o něj přijde, protože na konci léta se její temný osud naplní. Přesto si Chase s každým úsměvem, dotykem a společným zážitkem získává její srdce a stojí při ní i poté, když je její tajemství odhaleno a Hailee se musí poprat se životem. Mají ale šanci? Nebo si musí přiznat, že ani láska někdy nestačí?

Tento příběh Hailee a Chaseho není jen dech beroucí. Je upřímný, citlivý a zpodobněním statečnosti.

 

 

Druhá kniha je z velmi známé a čtené série Začít znovu od Mony Kasten. Jedná se o závěrečný díl Snít znovu, který stejně jako všechny předchozí vypadá hodně dobře. Dostal se ke mně díky štafetě pořádané knihami Dobrovský, takže se mimo jiné těším také na poznámky štafetářek, které četly přede mnou.

Když se Jude Livingstonové v Los Angeles zhroutí sny, utíká za svým bratrem do Woodshillu, kde se chce znovu postavit na vlastní nohy. Jenže netuší, že jedním ze spolubydlících v bratrově domě je i její bývalý přítel Blake, kterému zlomila srdce. Blake jí hned na začátku dává jasně najevo, že mezi nimi už nikdy nemůže nic být. A ačkoli se toho Jude snaží držet, situace se začíná dost komplikovat…

Další román úspěšné autorky Mony Kasten, kterou si oblíbily čtenářky nejen v Německu. Ke známým postavám a příběhům z Woodshillu se v tomto díle připojuje odvážná a talentovaná herečka Jude.

 


Dalá je to dvojice knih, které mi také přišli v rámci štafety a myslím, že nebýt toho, nikdy bych se k nim nedostala. Jsou to knihy Navždycky a Miluju tě. Já vím. (která mi má přijít každým dnem) od dobře známé Nofreeusernames (Olgy Zbraniek Biernátové). Čekám od nich odpočinkový nenáročný příběh doplněný poznámkami od dalších štafetářů, tak uvidíme. 

Mei Bradleyová se pomalu smiřuje s tím, že dopis z Bradavic už nedorazí. Tuhle nespravedlnost naštěstí zmírňuje čokoláda, kterou fakt miluje! Když už jsme u toho, miluje i svého nejlepšího kámoše Travise, ale to mu nemůže říct, aby všechno nepokazila. U jejího úhlavního nepřítele Liama není co pokazit, protože s tím válčí už od třetí třídy. Přestane Liam někdy prudit? Uvidí Travis v Mei víc než jenom kamarádku? A dojde konečně i na vysněné rande?

 

Nejtěžší cosplay? Být sama sebou na střední! Volné pokračování bestselleru Navždycky.

Avy si skoro nikdo nevšímá. Sice jí tak projde kdeco, ale jinak jí to pěkně štve. Na Instagramu je však populární skoro jako Baby Yoda a její cosplaye mají tisíce lajků. To hezouna Chrise Cartera žere celá škola nonstop – včetně Avy. Jenže c
o z toho, když s ním nedokáže ani mluvit? S tajemným klukem, co jí začne psát, tenhle problém nemá. Z rande naslepo se ale většinou vyklube průšvih, takže mise zní jasně: odhalit jeho identitu, než Avu najde sám.

 

 

Poslední dvě knihy jsou obě výhry v soutěžích, na které jsem měla v poslední době docela štěstí. První knihou je Dům soli a smutku od Erin A. Craigové, po které jsem pokukovala už nějakou dobu a hodně mě láká. Spojení pohádkového příběhu a gotické temnoty zní opravdu hodně dobře.

Dvanáct sester, které stíhá kletba. Annaleigh žije se svými sestrami, otcem a nevlastní matkou na panství Highmoor. Dřív bylo sester dvanáct, čtyři z nich však potkal tragický osud. Jedna smrt byla nešťastnější než druhá – smrtelný pád, utonutí, epidemie moru... V okolních vesnicích se vypráví, že rodina je prokletá a smrt mladých dívek mají na svědomí znepřátelení bohové. Annaleigh těmto pomluvám nevěří, stejně tak si ale nemyslí, že by šlo o tragické nehody. K tomu všemu navíc její zbylé sestry každou noc navštěvují tajemný bál, kde tančí až do úsvitu v blyštivých střevíčcích a okouzlujících šatech a Annaleigh si není jistá, zda by je měla zastavit, nebo se k nim naopak přidat. Protože s kým to její sestry vlastně tančí? Nezbývá než přijít na to, co panství Highmoore skrývá, a odvrátit blížící se hrozbu, než dostihne i Annaleigh...

 

A úplně poslední je kniha Buď v pogodě od Sandry Pogodové a Richarda Pogody. Od které moc nevím, co očekávat. Upřímně musím přiznat, že na ternhle druh humorných knih moc nejsem, ale i tak se těším a doufám, že mě mile překvapí.  

Pokračování úspěšného bestselleru Hoď se do pogody. Další příběhy herečky Sandry Pogodové a jejího taty, naservírované jak na zlatém tácu. Autoři se dušují, že vše, co se o nich v knize dozvíte, je svatosvatá pravda. Takže přejeme dobrou chuť a doporučujeme konzumovat po malých soustech, aby vám nezaskočilo.

Mám intenzivní p
ocit, že zatímco jiní stáli před narozením frontu na chytost a šikovnost, já jsem se omylem zatoulala ke stánku, kde rozdávali nemotornost a nepoučitelnost. Můj život je plný karambolů a neskutečně skutečných šlamastyk, které by kohokoliv jiného asi vyřadili z provozu. Jenomže já jsem si vybrala rodinu, která je komplet tak nádherně uhozená, že do ní se svojí nemožností zapadám jak brambora do řádku.

Této přehlídce potrhlých jedinců však vládne jeden, který je nepsaným králem nás všech. A sice můj tata. Je to opravdový mistr nepravděpodobnosti a držet s ním krok, není vůbec lehké. Chcete-li si zvednout sebevědomí a dokázat si, že na tom nejste zas tak špatně, jsme tu pro vás! Tady jsou naše další příběhy, naservírované jak na zlatém tácu.

Dušujeme se s tatou, že vše co se zde o nás dozvíte, je svatosvatá pravda.

Takže přejeme dobrou chuť a doporučujeme konzumovat po malých soustech, aby vám nezaskočilo.



Znáte knihy? Pokud ano, chystáte se na ně, nebo jste je už četli?

8 komentářů:

  1. Mňa už dlho lákajú knihy od Bianci Iosivoni. Na Instagrame ich vidím často a majú k tomu tak krásne obálky! Spolu vyzerajú úúúžasne♥♥♥
    Gratulujem ku výhram a najmä ku knihe Dům soli a smutku, ktorú musím mať aj ja! To znie tak zaujímavo, anotácia ma hneď zaujala, retellingy mám veľmi rada, dávam na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tě knihy zaujaly. :) Souhlasím, že knihy od Bianci Iosivoni mají nádherné obálky. Ve skutečnosti vypadají ještě lépe, než na fotkách. :))

      Vymazat
  2. Monu Kasten mám ráda, věřím, že si čtení užiješ. :) Dům soli a smutku bych si jednou ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že si čtení užiju a už se na všechny knížky hodně těším. :)) Zjišťuju, že Dům soli a smutku má na seznamu opravdu velké množství lidí... :)

      Vymazat
  3. Knihy znám podle obálek - ale žádnou jsem nečetla a zatím se ani na ně nechystám. Tobě však přeji příjemné čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že knihy dostojí mým očekáváním. :)

      Vymazat
  4. Ani jednu knihu nemám a zaujala mě snad jen Prudký vzlet :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.