Recenze: Sváděj mě

Zoey Parkerová zosnovala plán pomsty ve třech krocích:
Získá vstup do velmi exkluzivního erotického klubu Phoenix.
Prožije své nejdivočejší fantazie přímo před očima svých dávných nepřátel a tím jim dokáže, že ji nezlomili.
Zmizí a už se nikdy nevrátí.
Jediný zádrhel v jejím plánu? Rhys Harrington, majitel Phoenixu a muž, od
kterého by si měla zachovat odstup…

Rhysovi vlivní klienti platí absurdní částky, aby mohli sledovat, jak se účinkující v jeho klubu oddávají svým touhám. Jeho jediné pravidlo? Smíte se dívat, ale nedotýkat. Stačí však jediný pohled na Zoey a Rhys ví, že se jeho kodex otřásá v základech. Když se mezi nimi rozhoří spalující vášeň, Rhys si uvědomí, že chce víc. Jenže Zoey hodlá za každou cenu zmizet… a on hodlá za každou cenu zjistit proč.

Kniha Sváděj mě je prvním dílem z nové erotické série, která se točí kolem zajímavého klubu Phoenix.

Hlavní postavou je Zoey. Ta si v nedávné minulosti prožila trauma, se kterým se stále vyrovnává a ve své podstatě jí narušuje celý život. Hned v začátku knihy sledujeme její rozhodnutí pomstít se, ovšem poměrně zvláštním způsobem v erotickém klubu Phoenix. Celý její plán se zdaří a k tomu všemu potkává majitele klubu Rhyse, se kterým zažívá pocity, které doposud nezažila. Zoey je v jistém smyslu rozporuplnou postavou, na jednu stranu je plachá, nezkušená a na druhou stranu pevná žena, která si umí stát za svým, když jí o něco opravdu jde.

Druhou zásadní postavou je majitel klubu Rhys. Pohledný, bohatý, vysoký a všemi obdivovaný, zároveň překvapivě také s výborným nezkaženým charakterem a nutkavou potřebou pomáhat lidem v nouzi ve svém okolí. Rozhodne se pomoci i Zoey, kterou mu osud náhodně přivedl do cesty. Zároveň k ní cítí něco víc a je ochotný kvůli ní porušovat svá pravidla i těžce nalezenou sebedisciplínu.

Tihle dva se k sobě skvěle hodí. Jejich vztah by se dal označit jako nic a najednou všechno. Trochu chybí postupné poznávání, ale na druhou stranu je už jejich seznámení poměrně hodně zvláštní.

Vedlejší postavy jsou jen velmi okrajově popsané, ale vcelku sympatické. Skvělé je, že o nich a jejich životech budou pojednávat další díly série, díky čemuž se o nich dozvíme více, a zároveň neztratíme ze zřetele ani Zoey a Rhyse.

Téma erotického klubu je hodně zajímavé. Škoda jen, že nebylo více podrobně rozvedeno jeho fungování, klientela. S tím souvisí erotické scény, kterých bylo překvapivě málo. Čekala jsem podle tématu i obálky, že jich bude mnohem více a budou možná i více odvážnější. Samozřejmě nějaké se ale objevily. Je fajn, že kniha nestojí pouze na těchto scénách, ale má děj, do kterého je vsunuto i několik závažnějších témat. Ty jsou ovšem popsána jen velmi povrchně, ale i díky nim má kniha trochu jiný rozměr, možná nepatrně hlubší?

Příběh jako takový je plynulý, velmi dobře a rychle se čte. Ve vyprávění se střídají oba hlavní hrdinové, takže získáváme pohled na danou situaci ze dvou stran. Nutno říct, že ze zcela odlišných stran s rozdílnými pohledy, názory, pocity...

Ve výsledku můžu říct, že jsem spokojená. Jediné, co bych vytkla, je rychlý uspěchaný závěr. Nebránila bych se pár stranám navíc, které by závěrečné události trochu více rozvinuly a rozebraly. Tahle to bylo opravdu hodně rychlé a ne moc uvěřitelné. Knihu bych označila jako takovou pohádku pro dospělé s prvky erotiky, která je ale příjemná. Kéž by se takové vztahy objevovali i v realitě.

Obálka knihy se mě osobně příliš nelíbí, působí dost prvoplánově, což je škoda. Ano, jde o erotiku a romantiku, ale přeci jen, nedalo by se to udělat jinak?

Knihu Sváděj mě si můžete podrobněji prohlédnout a případně také zakoupit na webových stránkách nakladatelství.