Recenze: Tři drobné chybičky

Autor: Nikki Sloane

Název originálu: Three Little Mistakes

Počet stran: 287

Série: Klub zavázaných očí

Díl v sérii: #3

Nakladatelství: Red

Rok vydání v ČR: 2022

 

Oficiální anotace:

Prodávám sex, hřích a rozkoš. Ale není to jen mé podnikání, je to celý můj život. Ujíždím na tom, že mám moc ve svých rukou.

A ona je jediná žena, kterou nemůžu mít.

Ohrožuje všechno, co mám a kým jsem, a přesto se od ní nedokážu držet dál. Uvnitř té plaché dívky se skrývá nádherné sexuální stvoření, které se zo
ufale touží prodrat ven. Osvobodím ho, i kdyby to mělo znamenat pád mého impéria.

Musím věřit, že bude stát za všechny ty drobné chybičky, kterých jsem se dopustil.


Už mě nebaví být za všech okolností ta slušně vychovaná, zodpovědná holka. Na jednu noc jsem odhodila zábrany a navždycky mi to změnilo život. Nešťastná, a přece šťastná náhoda mě uvrhla do klína cizího muže.

Prvního muže, který ze mě dokázal vyloudit orgasmus.

Jeho temné oči mi učarovaly a probudily ve mně nezkrotnou touhu. Jeho sprostá ústa ze mě udělala nového člověka. Hledala jsem povyražení a našla jsem samu sebe, silnou a vášnivou ženu, která se nestydí říct, co chce.

To, co začalo jako nezávazný sex, přerostlo v silnější pouto. A já jen doufám, že ho tím neztratím.

Moje hodnocení:

Kniha Tři drobné chybičky je třetí knihou z romanticko-erotické série Klub zavázaných očí. Tentokrát se zaměřuje na život samotného majitele klubu. 

Hlavními postavami jsou Joseph, majitel Klubu zavázaných očí, o které byly malé zmínky v předchozích dílech. A kterého jsem si já osobně představovala jako slizkého postaršího muže. Opak je ale pravdou. Joseph je sympatický, hezký, dominantní muž v nejlepších letech, který ví, co chce a také to vždy dostane. Ve světě, kde se pohybuje má hlavní slovo a výraznou pověst. Druhou polovinou dvojce je Noemi. Mladá naivní a nezkušená dívka, která chce přestat být tou uťáplou hodnou holkou, co udělá vždy přesně to, co se po ní chce. 

Tentokrát se jedná o vztah s výraznějším věkovým rozdílem, tomu odpovídá i rozdělení rolí ve vztahu (dominantní a submisivní jedinec). Výraznou linkou je tedy zasvěcování Noemi do tajů tohoto vztahu. Tomu odpovídají erotické scény, kterých je opět celkem velké množství. V podstatě je na nich kniha postavená, ale napsány jsou výborně a některé jsou hodně zajímavé. 

Nechybí samozřejmě ani děj. Zejména poznávání postav z jiného úhlu pohledu a prostředí, než jen z postele. Dokonoce i jejich hlubší charakteristiky,  byť spíše nepřímo a mezi řádky. Čtenář ví, jaké postavy jsou a poznává nepatrně i jejich minulost. Děj jako takový není vůbec špatný. Mě osobně se líbil hodně, stejně tak Noemino postupné zasvěcování do tajů Josephova světa.

Pozitivní změnou oproti předchozím dílům (Tři (s)prostá pravidla, Tři drsné lekce) je to, že tentokrát je vyprávění z obou úhlů pohledu. Srovnání Josepha a Noemi a jejich hodně odlišné pohledy na svět, situace kolem, jejich vztah a věci, které zažívají. 

Zajímavý je pohled do fungování Klubu zavázaných očí. S tím souvisí také setkání s dobře známými postavami z předchozích dílů. Výraznou roli a dost odvážnou scénu si střihnou Payton a Dominic, kteří jsou vítaným zpestřením příběhu. 

Můžu říct, že jsem opět nadšená. Autorka znovu dokázala, že umí psát a tenhle žánr jí jde. Za mě jde o jednu z nejlepších sérií v tomto žánru, kterou jsem zatím četla a budu to opakovat stále dokola. Erotické scény jsou opět hodně výrazné a podrobně popsané, ale přesto jsou napsány tak, aby nepobuřovali a zároveň řekli všechno. Pozitivně hodnotím také zvolené výrazivo, které není směšné, jak to někdy bývá a nekazí tak scénu samotnou. V tomto případě je to pospáno výborně. 

Obálka knihy se mi líbí, i když ne tolik, jako ty předchozí, ale společně i tak pěkně ladí.



1 komentář:

  1. sérii hodně vídám a kamarádka se teď do ní pustila, ale mě po pravdě neláká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.