Knižní přírůstky #58

Ještě před koncem roku mám několik nových knížek, které se mi doma nashromáždily. Jedná se o novinky za které moc děkuji Nakladatelskému domu Grada a Megaknihám.

 

První knihou je třetí pokračování série King od T. M Frazier, tentokrát s názvem Psanec. Oproti minulým dílům se tentokrát příběh zaměřuje na jinou postavu, konkrétně na Beara a jeho život. Uvídime, jestli bude jeho příběh a styl vyprávění stejně čtivý jak tomu bylo u Kinga (King, Tyran).

Zničená. Rozbitá. Ztracená.
Thia přišla o všechno. Nemá už žádné možnosti, a tak se obrátí na motorkáře, kterého potkala jako dítě, aby jí oplatil laskavost, kterou jí před lety přísahal.
Bearův nejlepší přítel je mrtvý. Jeho otec ho chce dostat do vězení. Má však na srdci důležitější věci než růžovovlasou dívku z be
nzinové pumpy, o které si myslel, že už ji nikdy neuvidí. Až do chvíle, kdy mu její potlučené tělo někdo hodí na práh.
Dodržet slib daný Thii znamená, že Bear musí být ochoten riskovat všechno, včetně svého života... a toho, co mu zbylo ze srdce.

 

 

Další kniha je žánrově velmi podobná. Jedná se o druhý díl série Phoenix od autorky Stacey Kennedy s názvem Drž mě. První díl jsem četla poměrně nedávno a mile mě překvapil. Doufejme, že i tento, s novou ústřední dvojicí, bude stejně povedený.

Pro soukromou vyšetřovatelku Elise Fanningovou je nabourání se do sítě exkluzivního klubu Phoenix hračka. Stačí pár kliknutí, pomoc kamarádky a dostane se za zamčené dveře velmi uzavřené společnosti.
Elise si však rychle uvědomí, že nebyla tak nenápadná, jak si myslela, protože se ocitne tváří v tvář šéfovi ochranky klubu, vyslou
žilému vojákovi Archeru Westbrookovi. V obnošených džínách a kožené bundě vypadá jako chodící reklama na chtíč a čelit mu nebude vůbec snadný úkol.
Archer miluje chytré a svůdné ženy. Takže když se Elise nabourá do sítě, o které si myslel, že je nedobytná, je ohromen. A když dojde k narušení bezpečnosti ještě z jiné strany, je mu jasné, že potřebuje Eliseinu pomoc.
Střet dvou tvrdohlavých osobností vede k sérii vášnivých výměn názorů, během nichž si Archer postupně uvědomuje, že potkal svůj ideální protějšek. Každý opojný pohled, každý horký dotek v něm vzbuzuje stále větší vášeň, ale Elise je ostražitá. Bude jí muset ukázat, že spalující touha mezi nimi stojí za trochu rizika.
Když jí Archer nabídne jednu noc ve Phoenixu, během níž se může oddávat své nejdivočejší fantazii, Elise ví, že by měla odmítnout. Přesto souhlasí. Ignorovat slastné pocity, které s ním zažívá, je nemožné. Souhlasí s jednou nocí a pak Archerův svůdný svět nadobro opustí.
Takový je aspoň plán…

 

 

Krabička vzpomínek je další knihou z pera Kathryn Hughesové, v pořadí již pátou. Přičemž já zatím četla tři a všechny mě naprosto dostaly a okouzlily. Autorka umí skvěle zkombinovat dvě časové roviny z minulosti a současnosti a přidat k tomu zajímavý příběh plný nečekaných vzratů a dojemných událostí. Navíc mají všechny knihy naprosto nádherné obálky. (Dopis, Klíč, Tajemství)

Jenny slaví sté narozeniny a při té příležitosti rozjímá nad minulostí. Myšlenky se jí vrací především k dávným událostem, které doposud skrývala, protože na ně není zrovna hrdá.

Otevře krabičku, v níž si schovává vzpomínky na turbulentní časy, a rozhodne se podniknout cestu, která jí pomůže vyrovnat se s minulostí. Chce
se vrátit do malebné vesničky v Itálii, která se stala němým svědkem tragických událostí.

Mladá ošetřovatelka Candice, která si plánuje zářivou budoucnost s láskou svého života, si stoletou stařenku oblíbí a navzdory generačním rozdílům se stanou přítelkyněmi. Candice se zájmem naslouchá Jennyinu vyprávění a moudrým radám – s jednou výjimkou.

Nechce slyšet pravdu o svém vztahu. Když se domlouvají, že bude Jenny na její cestě do Itálie doprovázet, ani jedna z nich netuší, jak moc si vzájemně ovlivní život a že stoletá moudrá žena může ještě zažít velké překvapení...

 

 

Poslední novinkou je zcela odlišný druh literatury oproti předchozím titulům. Jedná se o naučnou knihu o tom, jak si správně zařídit byt. Kniha slibuje praktické rady, jak mít útulný a zároveň funkční domov. Útulný domov krok za krokem od Ivy Šmídové.

Chystáte stavbu nebo renovaci svého bydlení? Nevíte odkud začít a nechcete udělat zbytečné chyby? Pak je tato knížka pro vás tím pravým pomocníkem, který vás provede praktickými kroky od prvních plánů až po finální dekorace. Každý z vás si zaslouží útulný domov, který bude maximálně podporovat vaši jedinečnost, pohodu a bude vám opravdovým zázemím v osobním, rodinném (a poslední dobou i pracovním) životě.

10 komentářů:

  1. Psance jsem nedávno dočetla a na Drž mě se chystám. Přeji pěkné čtení. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Já už mám obě přečtené a jsem s nimi spokojená.

      Vymazat
  2. Z těchto mám Krabičku vzpomínek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že bude stejně skvělá jako autorčiny předchozí knihy. :)

      Vymazat
  3. Drž mě jsem si pořídila a docela mě tato kniha láká. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krabičku vzpomínek mám také a moc se na ní těším, autorku mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.