Knižní přírůstky #62

Za měsíc červen a začátek července mi domů dorazil dvojitý balíček knih z Nakladatelského domu Grada, za který jim tímto ještě jednou moc děkuji. Jedná se celkem o sedm knih. Původně mělo jít o dva balíčky za delší časový úsek, ale z důvodu menšího problému s poštou se nakonec sešly obě části najednou.
Jsem ráda, že ke mě nakonec všechny knihy našly cestu, protože se na ně opravdu hodně těším. 


Nejprve začnu dvojicí knih, které jsou pokračováním série Phoenix od autorky Stacey Kennedy. Toto eroticko-romantické čtení je skvělé a oba předchozí díly (Sváděj mě, Drž mě) se mi moc líbily. Nové díly mají názvy Zachraň mě a Sleduj mě a doufám, že budou stejně dobré, jako předchozí. 

Mladá reportérka Hazel Roseová má před sebou nový úkol – najít maskovaného muže z fotografie pořízené v erotickém klubu Phoenix a pokusit se s ním udělat rozhovor. V čem je háček? V tom, že Hazel už ví jak o klubu, tak o muži ukrytém za zlatou maskou. Jmenuje se Kieran Black a je to její sexy spolubydlící.
Hazel za žádnou cenu nec
hce odhalit světu jeho identitu, stejně jako se neodvažuje s ním probírat jeho tajnou vášeň. Stačí totiž jediný jeho úsměv, aby zrudla jako rak.
Kieran preferuje sex tvrdý a vztahy krátké. Jako dítě rozvedených rodičů se nikdy nechtěl vázat. Najednou se ale dostal do věku, kdy se jeho přátelé žení, a on si začíná uvědomovat, že jeho život je vlastně prázdný. Na svatbě jejich společných přátel Rhyse a Zoey konečně svou nenápadnou spolubydlící trochu poznává. A když mu Hazel vylíčí trable s bývalým přítelem, Kieran jí nabídne dohodu.
Hazel dobře ví, že jejich žhavý románek nikdy neměl přerůst v nic vážnějšího. Brzy však zjistí, že tomuhle neznámému Kieranovi – který v sobě skrývá víc vřelosti, než sám tuší – začíná propadat.
Když život do jejich nevázaného vztahu vnese komplikace, oba se musí rozhodnout, zda se dál vydají každý po vlastní ose, nebo se pokusí nechat minulost za zády a vyrazí společnou cestou.


Hunt si noci ve Phoenixu vždycky užíval, najednou mu to však nestačí. Potřebuje víc. Potřebuje vztah. A nechce nikoho jiného než Lottie. Touží po ní už roky. V čem je problém? Žena jeho snů si od něj udržuje odstup. Odmítá si ho pustit k tělu a snaží se ignorovat jiskru, která mezi nimi přeskakuje. Hunt ví, že ji přitahuje, že je jen vyděšená. Důvody však zůstávají zahalené tajemstvím.

Když se na scéně objeví lidé z Lottiiny minulosti a baží po odplatě, její tajemství vycházejí na světlo – spolu s výbušnou touhou, s níž oba dosud bojovali. Nezvladatelný chtíč vede k lásce, když ale Lottie začnou ohrožovat její mafiánští bratři, hranice mezi tím, co je správné a co ne, se pomalu stírá.
Hunt je rozpolcený mezi věrností zákonu a potřebou chránit Lottie. Má jen jedinou šanci jí ukázat, že mu stojí za to o ni bojovat… a že její láska mu stojí za všechna rizika.



Následně je to kniha Ztracená kapitola od Caroline Bishop, která sleduje příběh spojující dvě časové roviny, dávné tajemství a sílu přítelství. Jak je na knize naspáno: "Přátelství, které mělo být navždy. Kniha, která mění minulost." Což zní hodně zajímavě. 

Anglie, současnost: Osmdesátiletá umělkyně Florence Carterová je se svým životem spokojená. Dny na sklonku života tráví tvorbou rafinovaných linorytů ve společnosti kocoura, psa a mladé sousedky Alice, tiché a úzkostné dívky. Když ovšem Flo zjistí, že její dávná ztracená přítelkyně vydala knihu o letech společně prožitých ve francouzském penzionátu, cítí povinnost odhalit roušku tajemství z minulosti a vydává se v doprovodu Alice a její matky do Francie. Po příjezdu do Lyonu se však hluboko zasutá pravda ukáže jako příliš těžké břemeno. Francie 1957: Florence a Lili se setkávají v poválečném Lyonu jako svěřenkyně přísně vedeného penzionátu pro dívky. Flo je ostýchavé děvče z Anglie, od něhož se očekává úspěšný vstup do společnosti a pak i výhodný sňatek. Lili je její pravý opak – suverénní Američanka se svobodnou duší, plná touhy po dobrodružství. Navzdory všemu se z dívek stanou nerozlučné kamarádky, jejichž vzájemná náklonnost slibuje přátelství na celý život… než je od sebe oddělí nečekaná zrada. Ztracená kapitola je palčivý, emocemi nabitý román o síle přátelství. Jeho poselstvím je zpráva, že nikdy není pozdě rozepsat nový příběh.



Knihomolové jsou kniha, která láká už svým názvem. Každý, kdo čte a považuje se za knihomola, tuto knihu musí mít. Já nejsem výjimkou. Navíc pochází z pera Emily Henryové, jejíž knihy mě zatím nezklamaly. Letní sázka i Alex, léto a já byly skvělé a na léto ideální. Takže věřím, že tato bude také taková. 

Nořin život je jako kniha až na to, že ona sama v ní není tou správnou hrdinkou, a tak se vydává na pár měsíců do Severní Karolíny. Jenže namísto nových jiskřivých setkání neustále naráží na Charlieho, zadumaného redaktora, kterého dávno zná! Nebo je to on, s kým bude psát svou novou kapitolu?



Stejně tak další kniha pochází z pera mé oblíbené autorky, a to Julie Caplinové. Útěk na venkov slibuje romantický příběh podobného ražení jako je autorčina série Romantické útěky. V tomto případě se ale jedná o samostatný román. 

Ilustrátorka Ellla odjede z milovaného Londýna na venkov hlídat dům své kmotry Magdy poté, co jí přítel oznámil, že si potřebuje dát pauzu. Chce si tam utřídit myšlenky a přijít na to, co od života doopravdy chce. Magda ale zapomněla zmínit jednu maličkost – že na ni v domě bude čekat fenka Tess, o kterou je třeba pečovat. Jak si Ella poradí se čtyřnohou spolubydlící, s mrzutým veterinářem Devonem a starousedlíky, kterým soukromí moc neříká? Přehodnotí svůj život a dá šanci lásce, i když si slíbila, že se bude mužům vyhýbat?



Údolí snů do Anny Jacobsové je další z této hromádky knih, které jsou ideální na léto a odpočinek, obsahuje romantiku a tajemství a příjemnou atmosféru. V tomto případě jde o období 30. let 20. století, zdědění domu a šanci na nový lepší život.

Píše se rok 1935. Bella Porterová živoří v područí vypočítavého bratrance Thomase. Když se na ni usměje štěstí a nečekaně zdědí dům v Lancashiru,⁠ snaží se ji příbuzný o majetek bezostyšně připravit. Ona se mu ale vzepře a najde odvahu se osamostatnit.

Není to však vůbec snadné. Starý dům stojí v chudé čtvrti a podvodn
ý správce Welch ho celý pronajal jako byty. Hodní lidé pomáhají Belle postavit se na vlastní nohy a její sebevědomí pomalu roste. A když potká Ryana, začíná dokonce doufat, že by snad mohla mít i rodinu, o jaké vždycky snila.

Jenže ani Thomas, ani Welch se s tím, že by jim kdokoli – natož žena – odporoval, nehodlají jen tak smířit. V sázce je nejen Bellino nově nalezené štěstí, ale i holý život. Podaří se jí uhájit své právo na spokojenost a dosáhne konečně svého snu?

 

 

Jako poslední zmíním Špionku v knihovně od autorky Madeline Martinové, od které jsem zhruba před rokem četla Poslední knihkupectví, které nebylo špatné, ale něco mu trošičku chybělo. Téma této knihy je zajímavé, podobné přesto originální. Takže se těším, zda mě autorka tentokrát ohromí nebo zůstane "jen" u příjemného čtení. 

Ava vždy milovala vůni starých knih ukrývajících ve svých zažloutlých stránkách příběhy i moudrost minulosti. Nedovedla si představit, že by někdy opustila svou vysněnou práci v Knihovně Kongresu. Za války je ale všechno jinak. Nečekaná nabídka od americké armády ji přivede do Portugalska s novým úkolem: vydávat se v Lisabonu za knihovnici a zároveň pracovat v utajení jako špionka.

Mezitím v okupované Francii nastoupí Elaine do tiskařské dílny, kterou vedou členové odboje. Všem pracovníkům je jasné, že nacisté po tiskárně pátrají a chtějí ji zničit. V jejich světě plném hladu a nebezpečí se objeví mladá Židovka, která i s dítětem unikla zatýkání. Elaine se rozhodne udělat cokoli, aby je zachránila, a zakóduje tajně do připravovaných novin zprávu. Může jen doufat, že ji někdo dokáže objevit a rozluštit.
Zatímco v Evropě zuří válka, Avu a Elaine spojí snaha zachránit ženu s malým chlapcem i poslední zbytky naděje tváří v tvář nebezpečí.



 Chystáte se na některou ze zmíněných knih? Jaké novinky přibyly za poslední dobu Vám?

8 komentářů:

  1. kniha Knihomolové mě zaujala, ale spíše si ji půjčím, než koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám zrovna rozečtenou a můžu říct, že je to podle mě nejlepší autorčina knihy. :) Určitě ji vyzkoušej.

      Vymazat
  2. Já se chystám na Útěk na venkov, jen si chci dát pauzu mezi jednotlivými knížkami od Caplinové, tak si na knížku ještě chvilku počkám - před pár dny jsem dočetla Hrad ve Skotsku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně. Také jsem Hrad...dočetla před pár dny. :) Mezi autorčinými knihami je dobré dát si pauzu, aby si je člověk pořádně užil. :)
      Přeji, ať se líbí.

      Vymazat
  3. Zachraň mě, Sleduj mě a Útěk na venkov nemohl chybět ani u mě. Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ztracena kapitola, Špionka v knihovně a Knihomolové mám na seznamu taky 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se nám oběma budou líbit. :) Já zatím četla Knihomoly a byla jsem nadšená (za mě je to nejlepší autorčina kniha, která u nás vyšla) :)

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.