Deset knižních dní / Čtyři knižní hrdinové

Dnešním nelehkým úkolem je vybrat mé čtyři nejoblíbenější knižní hrdiny. Což bude paradoxně snad nejtěžší z úkolů. Skoro v každé knize si dokážu některou z postav oblíbit, nebo dokonce zamilovat a vybrat jen čtyři... to je hrozné. Musela jsem se hodně a dlouhou zamýšlet, než jsem se dopracovala k cíly a stále si nejsem jistá, jestli jsem udělala dobře.




1.CLAIRE BECHAUMPOVÁ
Od první chvíle, co jsem se seznámila v knize Cizinka, oblíbila jsem si ji. Její charakter, pevnou vůli, umění postarat se o sebe v každé situaci a celkově její nezdolný duch. To vše z ní dělá dokonalou postavu,kterou alespoň já obdivuji a fandím jí. (samozřejmě jí tak trochu závidím Jamieho)



2. HERMIONA GRANGEROVÁ
Čarodějka, kterou není třeba představovat. Na Harry Potterovi jsem vyrostla a Hermionu jsem měla vždycky nejradši. Její inteligence, logika, odhodlání a cílevědomost z ní udělaly dá se říct obraz toho jaká jsem si přála být.




3. EDMOND DANTES
Ústřední hrdina známý spíše pod jménem Hrabě Monte Cristo. Do něj jsem byla poblázněná velmi dlouhou dobu. S nadšením jsem hltala knihy, filmy, i muzikál o něm. A s hrůzou sledovala jeho pohnutý osud, se kterým se bravurně popasoval a dokázal zvítězit. Takhle si představuji skutečného hrdinu.



4. JEAN VALJEAN
Další není kdo jiný než ústřední postava Bídníků. I tento muž se v životě dokázal poprat s tolikerým příkořím, nepřízní osudu a překážek, přesto se dokázal vypracovat, nezanevřel na život a v zásadě dokázal to co chtěl a možná ještě něco víc.

2 komentáře:

  1. Musím říct, že jsis vybrala moc pěknou výzvu! :) Z těch čtyř knižních hrdinů, které jsi vybrala, znám jen Hermionu (a také ji miluju:), ale nalákala jsi mě na knížku Cizinka :)
    nekonecnaknihovnicka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, některé dny vážně není snadné vyplnit. :) Cizinku můžu rozhodně doporučit. :))

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.