Právě čtu: Nežádejte o milost (Martin Ӧsterdahl)

Rozhodla jsem se, že začnu s novou rubrikou, ve které jednou za čas ukážu, co právě čtu. Na nápad mě přivedla Kristýna z The Book Talk Blogu, u které jsem tento druh článků viděla a moc se mi líbil. Doufám, že jí nebude vadit, že jsem ji „napodobila“.

Aktuálně mám rozečtenou knihu Nežádejte o milost.
Jedná se o thriller švédského autora Martina Ӧsterdhala, který je zvláštním spojením napínavého moderního detektivního příběhu a akčního thrilleru, a to v ruském prostředí. Kniha se totiž odehrává převážně v ruském Petrohradu, kde tajná organizace plánuje návrat totalitního režimu.  Mimo jiné se tak dozvídáme o ruském prostředí, kultuře, mafii a částečně i o politice.














Zatím jsem na začátku, kdy se děj knihy teprve rozjíždí. Už v tuhle dobu ale můžu říct, že je velmi zajímavá a čtivá.
Knihu vydalo nakladatelství Omega, od kterého jsem ji dostala jako recenzní výtisk a za kterou jim ještě jednou děkuji. ♡
Na jejich stránkách také najdete podrobnější info o knize.

Zaujala vás kniha? A co právě čtete vy?

10 komentářů:

  1. Kristýně to vadit nebude, naopak se na články moc těší ♥ Knížka vypadá moc zajímavě, píšu si ji na seznam, ale počkám ještě na Tvoji plnohodnotnou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělý nápad :) Chvíli jsem o tom také uvažovala, ale nakonec jsem si řekla, že bohatě stačí fotka knihy, co mám v pravé liště úplně nahoře a navíc bych asi byla příliš líná pokaždé psát článek. Už takto jsem líná ji měnit :D Ale na tvé články se budu moc těšit. A kniha vypadá opavdu zajímavě. Píšu si ji na seznam a budu se těšit na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zajímavá rozhodně je. :)) Mě se právě tenhle typ článků líbí a to i pro mě jako připomenutí knih. :)

      Vymazat
  3. Wow, to vypadá hodně dobře, Ruské prostředí mě láká a když o tom přemýšlím, kromě klasik jsem se snad ani k žádné nedostala, budu to muset napravit a touhle bych mohla začít :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Rusko obecně zajímá a je pravda, že knih odsud moc není. Mimo jiné i díky tomu mě zaujala. :))

      Vymazat
  4. To je docela zajímavé nepamatuju se, že bych někdy četla něco z Ruska (s té destinace). Snad se ti ta knížka bude líbit a těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  5. O knihe som ešte nepočula, ale vyzerá zaujímavo a dúfam, že sa ti bude páčiť :-) Ja mám teraz rozčítanú Vraniu šestku a tiež som iba na začiatku, ale zatiaľ sa mi páči.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.