Měsíční shrnutí #12 /prosinec 2017


Poslední měsíc roku 2017 skončil. Je po Štědrém dni i po Silvestru a vše znovu začíná. Ještě se ale jednou ohlédnu za dávno minulým a ukážu to co jsem za prosinec přečetla, ovšem souhrn to bude vážně stručný. Nakonec se totiž prosinec ukázal jako úplně nejhorší měsíc vůbec, co se četby tyče. Můžu se uklidňovat jedině tím, že jsem měla na starosti hodně věcí.... v novém roce si chci ale napravit reputaci a pořádně se do všeho obout. Čeká na mě totiž spousta skvělých knih, které jsem nestihla přečíst.



Počet přečtených knihy: 2

Počet přečtených stran: 582 

Nejčtenější nakladatelství: Omega, Černý drak





Autor měsíce: Diana Gabaldon
Proč: Stejně jako měsíc minulý je to opět autorka mé oblíbené série Cizinka, na kterou prostě jen tak někdo nemá.

 
Kniha měsíce: „Dávám ti své tělo...“ - Jak píšu milostné scény (Diana Gabaldon)
Proč: Na knihu jsem se moc těšila a naprosto splnila mé očekávání. Dozvěděla jsem se mnoho zajímavého, přečetla si několik krátkých ukázek ze zatím nevydaných dílů Cizinky a celkově jako krátké originální doplnění série je prostě ideální.

 

Největší překvapení: Krev Nejmocnějších (Monika Vorálková)
Proč: Přiznám se, že od knihy jsem nic moc nečekala. O to víc jsem byla překvapená jak moc dobrá a propracovaná kniha je. Její čtení jsem si vážně užila.



Největší zklamání: -
Proč: -

 
Ženská postava měsíce: Nayra - Krev Nejmocnějších (Monika Vorálková) 
Proč: Jelikož se jedná o jedinou knihu, které mohu vybírat postavy...vybrala jsem Nayru, kterou jsem si v průběhu knihy oblíbila, přestože ze začátku to tak rozhodně nevypadalo.


 

Mužská postava měsíce: Valaan - Krev Nejmocnějších (Monika Vorálková)
Proč: Strážce a milý Nayry mě okouzlil svou naivitou a přesto silnou povahou a ochotou pomoci.

 
 


Pár měsíce:Nayra a Valaan - Krev Nejmocnějších (Monika Vorálková) 
Proč: Tito dva spolu tvoří dokonalý harmonický pár a přesně se na ně hodí, že protiklady se přitahují.

 



Nejhezčí obálka: „Dávám ti své tělo...“ - Jak píšu milostné scény (Diana Gabaldon) 
Proč: Minimalistická, přesto velmi krásná obálka, která ve mě evokuje samotnou autorku. Jakoby promlouvala nejen skrz obsah knihy, ale i skrz ni.



Nejhorší obálka: -
Proč: -

12 komentářů:

  1. Nejsi sama, kdo mě slabší prosinec, vídám to u více blogerů, já měla svůj klasický, četla jsem více kratších knih. Zato teď v lednu to vypadá zatím bledě, ale je teprve začátek...tak přeji, ať se do čtení zase pěkně ponoříš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, také v to doufám. I tobě pěkné lednové čtení. :))

      Vymazat
  2. Já v prsinci taky přečetla pouze dvě knihy, kvůli zápočtovému a zkoušovému obchodí se toho ani moc stihnout nedá :/ Myslela jsem si, že budu mít leden bez starostí, ale nedaří se mi jedna zkouška, tak uvidím jak to nakonec všechno dopadne :/
    Také jsem se chtěla pustit do "Dávám ti své tělo", ale vůbec jsem se k tomu nedostala. Snad aspoň ze začátku února si trochu oddechnu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, ať se zkouška podaří a užiješ si zasloužený odpočinek. :)

      Vymazat
  3. Ono je úplně jedno, kolik knih kdo přečte za jakou dlouhou dobu, hlavní je, že se líbí! :-) Ale já mám naopak prosinec většinou nejvíc čtecí, společně s červencem a srpnem, teď to bude zase slabota, protože bude zkouškové :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je samozřejmé, já na počtu nijak extra nelpím. :) Spíš jsem zklamaná, že jsem nestihla vše, co jsem chtěla. :))

      Vymazat
  4. Ani jednu z kníh som popravde ešte nečítala, ale zaujala ma kniha Krev Nejmocnějších, ešte som o nej nepočula a vyzerá zaujímavo, takže vďaka za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, ani já jsem o knize nikde neslyšela a její objevení byla v podstatě náhoda. :)

      Vymazat
  5. Taky dvě knihy, ale za to víc stran máš .-)
    Tak snad pro obě leden bude lepším měsícem. Hezké čtení. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Z tvého seznamu jsem nečetla ani jednu knihu. O Krvi nejmocnějších jsem dokonce ani nikdy neslyšela. :D Ale věřím, že jsi si příběh užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila. :) Že jsi o knize neslyšela, mě vůbec nepřekvapuje, to totiž skoro nikdo. :))

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.