Knižní přírůstky #35

Napjatě jsem očekávala několik knih, které všem ostatním postupně chodily a ke mě se jim pořád nějak nechtělo. Tento týden ale konečně dorazily, takže je hned musím ukázat. 

Začnu jako vždy nejprve novinkami z Nakladatelského domu Grada. Za trojici nových knih jim moc děkuji a už teď se nemůžu dočkat, až se do nich pusítm.

Jako první rozhodně musím zmínit knihu, kterou jsem napjatě očekával, a to Stříbrná křídla autorky Camilly Läckberg. Jedná se o druhý díl duologie Faye. Její první díl Zlatá klec je velmi známý a čtený, já sama jsem ho četla v nedávné době a byla jsem z něj nadšená. Proto i do druhého dílu vkládám velké naděje. 

 
Pokračování úspěšného románu Zlatá klec, drama o zradě, pokání a sesterství. Kniha je volným pokračováním románu Zlatá klec. Fayin bývalý manžel je ve vězení, její společnost slaví úspěch a ona začíná nový život . Pro některé je ale stále trnem v oku a nehodlají jen tak nečinně stát. Jedině s pomocí skupiny vybraných žen může naplánovat odvetný útok a zachránit tak sebe, své milované i svůj majetek.

 

 

Druhou knihou je novinka z romantické edice 7lásky, kterou mám moc ráda a už jsem v ní obejvila nejeden poklad. Všechny barvy noci od Karine Lambertové, slibuje příběh plný romantiky, ale také síly a odhodlání překonávat překážky, které nám osud staví do cesty.

Pětatřicetiletý tenisový trenér Vincent má přijít během čtyř týdnů nečekaně a rychle o zrak. Co má s tak zdrcující diagnózou dělat? Jak se má vyrovnat s tím, že už nebude moci dělat milovanou práci? Má snad zapomenout na všechny své plány? A o koho v této chvíli může opravdu opřít? 

Když se ve světě kolem něj začne smrákat a okolí se promění v překážkovou dráhu, nachází Vincent útěchu na venkově, ve starém dědečkově domě, kde kdysi prožil tolik šťastných chvil. Objevuje pomalý způsob dědečkova života, potkává se s místními lidmi a uvědomuje si sílu všech ostatních smyslů. Nachází opravdové přátelství a lásku a s tím i sílu a chuť prožít každý další den. 

Všechny barvy noci jsou příběhem o odhodlání, rodinných poutech, vztazích i neobyčejné lásce za okolností, které většina z nás nikdy nepozná.

  


Dva v srdci od autorky Josie Silverové je v pořadí poslední knihou z této trojice, nikoli však v očekáváních. Autorčinu předchozí knihu Den, kdy jsem zahlídla lásku jsem ukazovala v nedávné době a musím uznat, že se na obě vážně moc těším. Slibují totiž silné příběhy, kde kromě lásky figurují také silné lidské osudy. 

Dva životy. Dvě lásky. Jedna volba.

Lydia a Freddie. Freddie a Lydia. Jsou spolu víc než deset let a ona je přesvědčená, že jejich lásku nemůže nic zničit. Brzy ale zjistí, jak moc se plete…

Freddie zemře při autonehodě a Lydia je poprvé sama. Jediné, co chce, je zůstat v posteli a brečet. Moc dobře však ví, že Freddie by si př
ál, aby žila šťastně a naplno i bez něj. Proto se o to pomalu, krůček po krůčku, snaží. Pak se ale stane něco neskutečného. Lydia najde způsob, jak získat svůj starý život i s Freddiem zpátky.

Život, ve kterém k žádné tragické nehodě nedošlo. Život, pro který plakala celé měsíce. Znovu a znovu překračuje práh do minulosti. Ač se to zdá neskutečné, žije dva životy zároveň. Návštěvy ve světě, kde Freddie pořád žije a kde Lydiino srdce stále patří jenom jemu, si však vybírají svoji daň. Protože v tom skutečném se objeví někdo, kdo chce, aby zůstala s ním.

 

 

Jako poslední tu mám novou knihu Než jsme se odcizili autorky Reneé Carlino, za kterou moc děkuji Megaknihám. Čistě povrchně přiznávám, že první co mě na knize zaujalo, byla krásná obálka a po přečtení zvláštní a originálně pojaté anotace, jsem měla jasno. 

Potkali jsme se před patnácti lety, skoro přesně na den, když jsem se stěhoval na kolej NYU v Senior House, hned vedle tvého pokoje. Říkala jsi, že jsme byli nerozluční kamarádi. Rád si myslívám, že to bylo něco víc. Žili jsme z ničeho, leda z radosti, že jsme se našli prostřednictvím hudby (byla jsi posedlá Jeffem Buckleym), fotografování (pořád jsem tě fotil a nemohl jsem s tím přestat), toulek po Washington Square Parku a všech těch divných věcí, které jsme dělali, abychom si vydělávali peníze. V tom roce jsem se sám o sobě naučil víc než kdy jindy v životě. Přesto jsme se z nějakého důvodu rozešli. Léto po promoci jsme se přestali stýkat, když jsem odjel do Jižní Ameriky pracovat pro National Geographic. Když jsem se vrátil, byla jsi pryč. Tak trochu si pořád nejsem jistý, jestli jsem na tebe po té svatbě moc netlačil… Pak už jsem tě neviděl, teprve před měsícem. Byla středa. Houpala ses na špičkách a udržovala rovnováhu na tlusté žluté čáře, ubíhající po okraji nástupiště v metru, a čekala jsi na linku F. Neuvědomil jsem si, že jsi to ty, a potom už bylo moc pozdě, ty jsi byla pryč. Znovu. Vyslovila jsi mé jméno, viděl jsem ti to na rtech. Snažil jsem se přimět vlak, aby zastavil, jen abych tě mohl pozdravit. Jakmile jsem tě zahlédl, znovu mě zaplavily všechny pocity a vzpomínky na mládí, a větší část následujícího měsíce jsem strávil přemítáním o tom, jak asi žiješ. Možná že jsem se zbláznil, ale nechtěla bys se mnou zajít na skleničku a dohnat těch posledních patnáct let?

 

 

Znáte knihy? Pokud ano, chystáte se na ně, nebo jste je už četli?

20 komentářů:

  1. Ta romantická edice 7lásky mě zaujala. O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu se vůbec nedívím, velká většina jejích knih vypadá vážně dobře. :)

      Vymazat
  2. S Než jsme se ocizili, to mám úplně stejně. Nejvíce mě zaujala obálka. :D A anotace mě v tom ještě víc utvrdila, ať ji zkusím. :) Jinak, co jsem zatím na začátku, tak zrovna takový příběh jsem potřebovala. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do ní chci také v nejbližší době pustit. :) Tak uvidíme, jestli se shodneme v názorech. :)

      Vymazat
  3. Stříbrná křídla i Všechny barvy noci by mi také měli přijít. Nad Dva v srdci jsem uvažovala, ale nakonec odolala. Tak si pak počkám na recenzi. Ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvého výběru bych asi sáhla po poslední knížce Než jsme se odcizili. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kromě první knihy máme opět stejný výběr :-D Takže tfuj, tfuj, ať se líbí! Přeju pohodové čtení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Věřím, že se budou líbít nám oběma. :)

      Vymazat
  6. Stříbrná křídla a Dva v srdci na mě taky čekají... :-) Na Stříbrná křídla se chystám v nejbližší době, první díl byl super, ale nejdřív mě čeká nový Robert Bryndza, to je prostě srdcovka :-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeju ať se líbí. :) Také mám pár autorů, jejichž knihy jsou vždycky na prvním místě a předběhnou všechny, které byly v plánu... :)

      Vymazat
  7. Samá romantika :-D Z těchto knih mě láká jen kniha Dva v srdci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš vlastně pravdu. Tentokrát se to tak nějak sešlo. :)

      Vymazat
  8. Moc pěkné přírůstky, přeji pěkné čtení :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná nadílka :) Ať se knížky líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Na knihu Dva v srdci se ohromně těším! Věřím, že to bude skvělá kniha stejně jako její předchozí, kterou jsem četla vloni a moc se mi líbila. Trošku mě mrzí ty obálky, původní jsou totiž skvělé! Pěkné čtení přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :)
      Mě se naše obálky líbí, ale je pravda, že jsem originální ještě neviděla..

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář.