Knižní přírůstky #60

V poslední době se mi sešlo několik nových knih, za které bych chtěla poděkovat Nakladatelskému domu Grada. Všechno jsou to novinky (některé si ke mě musely najít složitou cestu) a všechny vypadají naprosto fantasticky.
Navíc hned dvě z nich má v hledáčku i moje sestra, takže možná bude další dvojitá recenze? :)

Nejprve je to kniha, která měla docela komplikovanou cestu a trvalo, než se ke mě dostala. Teď už ji mám konečně doma a pustím se do ní velmi brzy. Jedná se o druhý díl série Hřiště lásky s názvem Tanec za odpuštění od české autorky M. K. Hardy. První díl Haka za lilii byl naprosto úžasný, takže i od tohoto mám velmi vysoká očekávání. Doufám, že budou naplněna. Ale podle pozitivních ohlasů o to nemám strach.

Jack: Koukám na svýho nejlepšího přítele, jak je šťastnej s holkou, co za ním přiletěla přes půl světa, aby mohli být spolu, a přeju si, abych našel něco podobnýho. Holku, kterou budu nade všechno milovat a která mi bude oporou i v těch horších časech.

Protože horší časy, to teď znám moc dobře. Zdravotně na tom nejsem vůbec do
bře a vypadá to, že budu muset s rugby úplně skončit. A do toho se do mě opírá bulvár a hrabe se mi v soukromí docela nepříjemným způsobem.
Naštěstí jsem potkal Riley, která vypadá, že by mohla být ta pravá…

Riley: Velkej, silnej chlap s dredama, co se mnou flirtuje v baru? Panebože, navíc je to Jack Parata, kapitán All Blacks! To tedy můžu, i kdyby to měla být jen krátká záležitost. Ale ne, vypadá to, že by z toho mohlo být časem i něco víc… Jenomže mám toho moc. Dodělávám školu, musím se sama živit, a navíc se můj povedenej bratříček do něčeho zamotal, zmizel a nechal na mně, ať to za něj celý vyřeším.
Proč nikdy nemůže jít všechno hladce? Proč člověk nikdy nemůže mít všechno?

Druhou knihou je novinka z edice Young Adult, ačkoliv tentokrát se jedná spíše o New Adult pro trochu starší čtenáře. Každopádně stačilo několik slov - vlci, romance, erotika - a věděla jsem, že si knihu prostě musím přečíst. Třinácté znamení je prvním dílem z nové série Vlci zvěrokruhu od autorky Elizabeth Briggs. Doufám, že budou splněna očekávání, které tato kniha nastavuje.

Erotikou nabitá vlčí romance Ayla se cítí jako vyděděnec, nikdy nebyla uznána jako právoplatný člen smečky znamení Raka. Naděje vkládá do Konvergence – shromáždění všech smeček, kde získá nejen schopnost přeměňovat se ve vlka, ale bude jí také přidělen osudový partner vyvolený Slunečními čarodějkami. Naplní se konečně její sen o lepším životě? Nebo bude muset čelit ještě horším výzvám?

Kniha Tři životy je již několikátou knihou, která u nás od autorky Natashy Lesterové vyšla. Zatím jsem čela Pařížskou švadlenu a Skříň plnou Diora a z obou knihy jsem byla naprosto nadšená, hlavně ze druhé zmíněné. Tahle slibuje opět dvě časové linky, Paříž, Christiana Diora, tajemství a záhady. Myslím, že je jasné, že opět je, na co se těšit.

Alix St. Pierreová vyrostla obklopena leskem Hollywoodu. Jakožto sirotek ho však pozorovala jen zpovzdálí. Zatímco v roce 1943 zuří světová válka a muži odplouvají do zámoří, Alix se podaří získat práci v marketingu. Díky jejímu charismatu a rychlému uvažování ale brzy zaujme pozornost americké vlády, která ji postaví před ještě větší výzvu – odjet do Švýcarska coby špionka. Alix neodmítne a záhy přichází na stopu něčeho velkého. Opravdu velkého. Může ale doopravdy věřit svému informátorovi?
Po konci příliš dlouho trvající války se Alix stěhuje do Paříže, připravena nastoupit na novou pozici v tiskovém oddělení v právě se rozjíždějícím módním domě Christiana Diora. V opulentních prostorech nové luxusní značky dokáže téměř zapomenout na všechno, co ztratila, i na nebezpečná tajemství, jež zná pouze ona. Když se ale na scéně objeví člověk z její minulosti a hrozí, že zničí její budoucnost, uvědomuje si, že dávné křivdy může napravit jen ona sama.

Chystáte se na některou ze zmíněných knih? Jaké novinky přibyly za poslední dobu Vám?