Recenze: Tři hříšná tajemství

Autor: Nikki Sloane

Název originálu: Three Dirty Secrets

Počet stran: 280

Série: Klub zavázaných očí

Díl v sérii: #4

Nakladatelství: Red

Rok vydání v ČR: 2023


Oficiální anotace:

Žádný muž mě nemůže vlastnit.

Sjednávám sex za peníze v nelegálním klubu zavázaných očí, ale moje tělo není na prodej. Peněz vydělám dost a to úžasné vzrušení, které ze zdejších schůzek čiší, nemám potřebu zkoušet na vlastní kůži. Nepodřizuju se a nevzdávám se své svobody.

Dokud nepotkám jeho. Tetování od tohoto
nádherného umělce teď překrývá jizvu po největší chybě mého života.

Navázala jsem vztah, kterým riskuju odhalení všeho, co skrývám. Ale i když je toho tolik v sázce, nedokážu přestat. Náš vzájemný boj o dominanci je příliš žhavý a svůdný, než abych mu odolala.

Co se stane, až mě donutí, abych přiznala všechna svá hříšná tajemství?

Čtvrtá kniha ze série o klubu zavázaných očí je od první do poslední strany opět nabitá sexuálním napětím.

Moje hodnocení:

Kniha Tři hříšná tajemství je v pořadí čtvrtý díl ze série Klub zavázaných očí. Jedná se o erotikou nabitou sérii, která je něčím specifickým a ve svém žánru něčím extra skvělým. 

Hlavními postavami jsou tentokrát Regan a Silas. 

Regan je vyšetřovatelkou FBI a v tuto chvíli pracuje v klubu v utajení. Schraňuje důkazy a pomáhá v řešení případů, díky hostům se dozvídá potřebné informace. Sama ovšem pracuje pouze jako vyjednavačka, na stole se nikdy neobjeví. I přesto, že vlastně skrývá svoji identitu, si s mnoha lidmi vytvoří blízké pouto a lhát jim je pro ni těžké. Klub jako takový se jí líbí a díky němu objevila svou skrytou dominantní stránku.

Silas je svalnatý, vysoký modrooký drsný tatér s vlastní motorkou. Regan se mu na první pohled zalíbí a chce s ní něco víc. Jejich vztah je napřed jednostranný, pak se i ona pomalu podvoluje a zjišťuje, že se k němu něco cítí a nejde to ignorovat. Problém je její utajení a lži, které se na sebe nabalují. 

Oba jsou silně dominantní a tak trochu mezi sebou bojují o moc, převážně v posteli. Tomu odpovídají erotické scény, kterých je jako vždy víc než dost. Některé se mi zdály už trochu přitažené za vlasy, ale není to nic, na co bychom nebyli zvykli z předchozích autorčiných knih. Dohromady se k sobě oba hodí a nelze popřít určitou chemii, která se mezi nimi vyskytuje. 

Osobně mi úplně nesedl typ extra dominantní hlavní hrdinky. Nevytvořila jsem si k ní takový vztah jako jindy a nebyla mi zas tak moc sympatická. Za mě jsou lepší spíš submisivněji založené ženské postavy. Minimálně tomu tak je u této série. 

Co mě trochu zklamalo je linka související s vyšetřováním FBI. Je jen hodně okrajová. Ano, objeví se určité náznaky, ale žádné hlubší popisy nebo akce se nekonají. Takže to, na co láká anotace, se úplně nekoná. Trochu víc akce by knize dodalo na zajímavosti. 

Autorka opět ukazuje, že prostě umí psát. Kniha se četla velmi dobře, strany ubíhaly úplně sami. Tentokrát to ale nebylo takové, jako jindy. Nic extra nového se neobjevilo, ani co se týče erotických scén, ani příběhu. Může za to nepochybně také již zmiňovaná hlavní hrdinka, která mi nebyla příliš sympatická. Ve srovnání s předchozími díly (např. Tři (s)prostá pravidla, Tři drobné chybičky...) pro měl byl tenhle nejslabší. Nebyl vyloženě špatný, ale nebylo to jako jindy. Snad budou další lepší.

Obálka knihy je ve stejném stylu jako u předchozích dílů. Za mě není špatná, neurazí ale ani nenadchne. K obsahu se hodí a k ostatním taktéž, takže není co více řešit. 



1 komentář:

Děkuji za každý váš komentář.