Knižní výzva 2022

 
 
Další rok za námi a společně se všemi bilancemi a shrnutími je čas na novou knižní výzvu. Každý rok jsem se zapojovala do výzvy pořádané Ells, která už ale není aktuální. Proto se stejně jako loni připojím k Pinky v knihách a vypůjčím si její krásné ikonky.


Minulé roky jsem si nastavila cíl 50 knih a ani v tomto ho nebudu měnit. Důvod je prostý, čtení pro mě není závod a chci si každou knihu užít tak dlouho, jak je potřeba. Stresu a nestíhání mám v osobním životě víc než dost, tak alespoň knižní část bude bez stresů z nedodržení výzvy. 

Vám všem, kteří se výzvy účastníte, budu držet palce, ať se zadaří a všichni máte šťastnou ruku při výběru knih. Na závěr ještě připomínám, že čtení není závod! Každý čteme podle svého, svým tempem a není třeba se "stydět" za nižší počet přečtených knih. Hlavní je si každou knihu užít na maximum. 
 
  1. Cizí dluh (Démoni z Los Angeles #1), Kinga Litkowiec (272 stran)
  2. Rudá galerie (Rudá #1), Tiffany Reisz (232 stran)
  3. Zrádné mlhy (Malá místa #1), Katherine Arden (206 stran)
  4. V jabloňovém sadu (Kroniky Bella Visty #1), Susan Wiggsová (416 stran)
  5. Nefritová lilie, Kirsty Manningová (424 stran)
  6. Básně z koncentračního tábora, Josef Čapek (228 stran)
  7. Bez duše (Mackenzie Sinclair #1), Lusy Adams (287 stran)
  8. První pravidlo: Nezamilovat se, Felicia Kingsley (384 stran)
  9. Tma o polednách, Arthur Koestler (204 stran)
  10. Podraz (Kolotoč #3), Paulina Świst (272 stran)
  11. Chata ve Švýcarsku (Romantické útěky #7), Julie Caplinová (335 stran)
  12. Moje neuvěřitelné sestry, Adèle Bréau (304 stran)
  13. Dům v zátoce, Mary Ellen Taylor (368 stran)
  14. Jak svrhnout vévodu (Rebelky z Oxfordu #1), Evie Dunmore (376 stran)
  15. Jak být asertivní a říkat ne bez pocitu viny, Damon Zahariades (128 stran)
  16. Pět vůní našeho příběhu, Laure Margerandová (272 stran)
  17. Tajemství, Katheryn Hughesová (336 stran)
  18. Jeho banán (Objekty touhy #1), Penelope Bloom (229 stran)
  19. Paříž je vždycky dobrý nápad, Jenn McKinlayová (376 stran) 
  20. Knihkupectví pana Livingstona, Mónica Gutiérrez Artero (248 stran) 
  21. Třetí polovička, Carola Loveringová (368 stran)
  22. Rudý vlk, Rachel Vincentová (320 stran)
  23. Poslední knihkupectví, Madeline Martinová (304 stran)
  24. Tři týdny do svatby (Worthingtonovi #1), Ella Quinnová (336 stran
  25. Čechové, kteří tvořili dějiny světa, Zdeněk Kalista (198 stran)
  26. Ztracené klenoty, Kirsty Manningová (320 stran)
  27. Hrdinové: Úcta k hrdinům a hrdinství v dějinách, Thomas Carlyle (256 stran) 
  28. Jak vycházet s problémovými lidmi, Silke Weining (160 stran)
  29. Světla nad močálem (Světla nad močálem #1), Lucie Ortega (324 stran)
  30. Staré sídlo, Mary Ellen Taylor (384 stran) 
  31. Cítit se skvěle - vypadat skvělě!, Veronika Marešová (145 stran)
  32. Tma pod srdcem (Světla nad močálem #2), Lucie Ortega (344 stran)
  33. Holka přes palubu, Tessa Bailey (360 stran) 
  34. Milovaný nevlastní bratr, Penelope Ward (310 stran)
  35. Stánek s polibky (Stánek s polibky #1), Beth Reeklesová (360 stran)
  36. Francouzská lekce, Tasha Boyd (472 stran)
  37. Jak říkat pravdu o dějinách, Joyce Applebyová, Lynn Huntová, Margaret C. Jacobová (274 stran) 
  38. S láskou tě nenávidím (S láskou tě nenávidím #1), Jo Watson (348 stran)
  39. Alex, léto a já, Emily Henryová (368 stran)
  40. Francouzská revoluce: Politika, kultura, třída, Lynn Huntová (269 stran) 
  41. Počátky Přemyslovců, Dušan Třeštík (660 stran)
  42. Bazar u puntíkaté zebry, Raphaёlle Giordano (304 stran)
  43. Haka za lilii (Hřiště lásky #1), M. K. Hardy (360 stran)
  44. Golem, Gustav Meyrink (392 stran)
  45. Průvodce literární hysterií 19. století, Karolína Zoe Meixnerová (184 stran)
  46. Sýr a červi, Carlo Ginzburg (224 stran)
  47. Vůbec o nic nejde, Barbora Vajsejtlová (176 stran) 
  48. Straky (Straky #1), Zoe Sugg, Amy McCulloch (288 stran)
  49. Sváděj mě (Phoenix #1), Stacey Kennedy (208 stran)
  50. Jak lépe zvládat nepříjemné situace a konflikty, Melanie Greenberg (192 stran)
  51. Pekárna v Brooklynu (Romantické útěky #2), Julie Caplinová (364 stran)
  52. Tyranie 20 lekcí z 20. století, Timothy Snyder (120 stran) 
  53. Čechy v době knížecí, Josef Žemlička (660 stran)  
  54. Všechny barvy slunce a noci, Lenka Reinerová (176 stran)
  55. Vlku zaslíbená (Divý les #1), Hannah Whitten (432 stran)
  56. Psanec (King #3), T. M. Frazier (232 stran)
  57. Historky z Tinderu, Lucie Macháčková (240 stran)
  58. Drž mě (Phoenix #2), Stacey Kennedy (216 stran)

 
Celkový počet přečtených stran: 17 570

14 komentářů:

  1. Také se tradičně pouštím do této výzvy a stejně jako vloni se svými ikonkami. Loňský cíl jsem zvládla jen tak tak - a v prosinci už to bohužel spíše "závod" byl.. :( Ale na druhou stranu jsem měla štěstí na výběr krátkých knih, tak jsem svých pětačtyřicet knih zdolala a pro letošek si pro jistotu stanovila stejný cíl. :-)
    Popřeji nám, ať máme dobrou ruku na knihy a výzva nám jde od ruky. Pa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom hodně podobně. :)
      Přesně jak říkáš - hlavně šťastnou ruku při výběru. :)

      Vymazat
  2. Také se budu účastnit, jen ještě nevím jaké číslo vyberu. Asi zase 60. Každopádně držím palce, ať přečteš co nejvíc dobrých kousků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tobě samozřejmě také. :) Myslím, že je lepší zůstat při zemi a případně navyšovat, než naopak. :)

      Vymazat
  3. přeji krásné čtení v novém roce, a ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dala zase číslo 80, tak nějak čtu za rok kolem 75knih. Tak snad i letos přečtu tolik :-) ale jak píšeš, také nezávodím, čtu protože mě to baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, tak to já bych nezvládla... zvlášť v současné situaci. :D Přeji ať se výzva podaří. :)

      Vymazat
  5. Já se jako tradičně účastním spíše jiných výzev, což je tradičně na Databázi knih a teď přemýšlím nad výzvou týkající se českých autorů a té od Humbooku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Databáze knih u mě samozřejmě také nechybí. Zatím jsem se účastnila každý rok, takže ani tentokrát to nechci porušit. :D
      Tím jsi mi připoměla, že jsem ještě neshrnula, jak jsem si v ní vedla. :))

      Vymazat
  6. Super, tak přeju, ať se daří a hlavně šťastnou ruku při výběru knih :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář.